Avatar billede binauhus Nybegynder
29. marts 2002 - 06:51 Der er 25 kommentarer og
6 løsninger

Hvad synes i om denne side...?

Hej, Jeg ville bare lige hører hvad i synes om denne side. Er der noget som skal ændres eller er der noget galt med farverne...?

//BinauHus
Avatar billede 7th Praktikant
29. marts 2002 - 07:14 #1
Den er go' ;)

Hvad med et link evt. ?
Avatar billede 7th Praktikant
29. marts 2002 - 07:15 #2
Ælsker farverne og de runde former. Giver et godt indblik i den danske kulturarv.
Avatar billede sunkist Nybegynder
29. marts 2002 - 07:38 #3
Rigtig flot side....Hæhæhæ
Avatar billede startfirma Nybegynder
29. marts 2002 - 07:38 #4
For slet ikke den nyskabelse der ligger i at hele siden er transparant :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede sukos Juniormester
29. marts 2002 - 08:48 #5
Ja, den bliver et superhit! :o)
Avatar billede stig3 Mester
29. marts 2002 - 08:48 #6
Jeg kan godt li' den. Det er den første side jeg har set HELT uden fejl.
Avatar billede gryn Nybegynder
29. marts 2002 - 08:53 #7
Der burde næsten være en tekstbox til URL'en i denne kategori. Det sker ret ofte.
Avatar billede waffe Nybegynder
29. marts 2002 - 08:54 #8
Flot design men næste gang læg lige farver på det så man kan se det eller er jeg bare farve blind???
Avatar billede doc404 Novice
29. marts 2002 - 09:17 #9
Måske kunne konceptet sælges til Al-Kvajda (!) - Selv ikke CIA's Cray computere kunne dekrypterer disse sider....
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. marts 2002 - 09:23 #10
måske er det: http://www.tphu-bif.dk/ ???
(blot et gæt så gå ikke amok)

Tror vi skal lade Binauhus komme til orde når han/hun vender tilbage senere (idag)
Det er da lige til at blive skræmt som "ny" med alle de ironiske kommentarer ;)

Ja, måske det er en ide at de under bedømmelserne SKAL indtaste url (når se så ellers placeres korrekt ;))
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. marts 2002 - 09:29 #11
jeg synes nu at opsætningen er lidt rodet, man kan jo ikke se indholdet for alle de hvide layers der flyver rundt, og når man klikker på linket nedenunder billedet af spøgelset i saltørkenen, kommer der bare en side med en gipsafstøbning af en glasplade...
Avatar billede kolzie Nybegynder
29. marts 2002 - 11:14 #12
annikadk >> Hvorfor sqlle det være den??
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 12:56 #13
Jeg kan ikke lide den: den er for uoverskulig, kan ikke finde rundt på den, alt for lys (næsten som der ikke er noget)... LOL
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. marts 2002 - 13:11 #14
kejserens nye klæder!!!
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 13:13 #15
nice move mate
Avatar billede binauhus Nybegynder
29. marts 2002 - 17:29 #16
Ha, ha - jeg glemte sq at skrive en url:

www.TPHU-BIF.dk (godt gættet annikadk)

//BinauHus
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 18:30 #17
Det hjalp da lidt.

Du har alt formeget liv på din forside (animationer), det kommer til at virke forvirende.
og drop den popupper det er, det er møg irreternde hver gang man går tilbage.
Avatar billede binauhus Nybegynder
29. marts 2002 - 18:34 #18
Hvor skal jeg så lave reklamen for klubmesterskabet...?

//BinaHus
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 18:42 #19
På selveste forsiden, muligvis nedenunder den vildt forvirende animation
Avatar billede binauhus Nybegynder
29. marts 2002 - 19:46 #20
Man kunne også lave lige som de har på Jubii at der kommer en reklame ned. Og efter 5 sekunder kører den op igen.

Men hvad synes du om farverne..?

//BinauHus
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 21:31 #21
De passer egenligt godt sammen, der er god harmoni i dem.
Avatar billede doc404 Novice
30. marts 2002 - 02:20 #22
De der pile giver hovedpine...;-)

Du skal have smæk i din bare for at lave pop-up vinduer

Når nu du har et relativt nydeligt design på din forside, hvorfor så i alverden skifte design på alle de andre??? Man får jo en chock når man klikker på en link

Find det design du (og klubben) kan lide - og hold dig til det hele vejen igennem
Avatar billede kolzie Nybegynder
30. marts 2002 - 13:18 #23
Pas på at der ikke bliver for meget indhold på siden, så meget er slet ikke nødvendig, jeg spiller også selv bordtennis (på drengediv. niveau) og har lavet Nørreå's side: http://www.norrea-bordtennis.dk , det er ikke fordi du skal se så meget på designet, men mere på hvor lidt der egentlig behøver at være på sådan en side.
Du kan også godt udelade ..: i menu-overskrifterne, jeg synes det virker lidt forvirrende. Ellers kan jeg godt lide "logo'et" i midten. Men igen siden går for langt ned. Desuden er design'et ikke lige min stil, men ok jeg kan godt forestille mig at andre kan lide den...
Avatar billede binauhus Nybegynder
30. marts 2002 - 16:30 #24
Men hvad skal jeg gøre i stedet for popup vinduet. Reklamen for klubmesterskabet skulle helst nå ud til alle og det gør de nemmest hvis folk får de lige i bæret..?

//BinauHus
Avatar billede gryn Nybegynder
30. marts 2002 - 16:42 #25
Jeg synes, at det er ok at have en popup i dette tilfælde, da det ikke bare er en irriterende reklame, men der imod en vigtig annoncering.
Avatar billede doc404 Novice
30. marts 2002 - 16:44 #26
Den når ikke ud hvis man bruger en pop-up killer og pr. automatik lukker pop-up'er...

Hvad med din forside
Avatar billede binauhus Nybegynder
31. marts 2002 - 00:42 #27
Kan man ikke lave eller andet form for reklame på forsiden, som kommer og går efter 5 sekunder...?

//BinauHus
Avatar billede poulvp Praktikant
31. marts 2002 - 00:46 #28
Lækker hjemmeside for dem som har interesse i netop denne sport, fin og overskuelig.
Avatar billede gryn Nybegynder
31. marts 2002 - 11:32 #29
binauhus -> Tænker du på noget jubii-lignende noget?
Avatar billede binauhus Nybegynder
31. marts 2002 - 14:43 #30
Ja, noget i den retning - med en reklame der kommer ned og går igen...

//BinauHus
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. april 2002 - 11:27 #31
en "rullegardin-reklame" er nu ikke så svær at lave, det er bare et layer der skal køres en gang, det kan meget let laves med Dreamweaver, hvis man ikke er så stiv i Javascripting