Avatar billede reaper Nybegynder
13. juni 2000 - 15:42 Der er 1 løsning

Acer620ST scanner

Jeg har lige installeret denne her scanner under W2k og jeg kan godt få den til at detekte scanner SCSI-kortet, og installere det, men inde i scanner programemt photoXpress finder den et nyt scanner device "color flatbed scanenr_9 SCSI scanner device", og det kan jeg godt nok ikke finde driveren til nogle steder, så hvis nogle har en løsning ville det være dejligt
Avatar billede krusell Nybegynder
14. juni 2000 - 12:17 #1
du kan prøve at kigge hos http://www.driverguide.com det kan være der er nogen der ahr en driver du kan bruge