Avatar billede duxxxz Nybegynder
28. marts 2002 - 16:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Andre OS's på MAC

Hey..
Jeg har tænkt mig at købe en iBook, men jeg ville lige høre om det er muligt at køre med dual OS, fx XP og MacOS.
Jeg har hørt at Windows ikke virker fordi der ingen bios er, men er det rigtigt??

Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. marts 2002 - 16:48 #1
Du kan da ik køre Windows på en Mac ,
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. marts 2002 - 19:32 #2
Du kan køre følgende på din Mac (med det koster kassen, at eje alle OSérne).

MacOS Classic (den klassiske som du kender den)

MacOS X (den der gav grobund for Windows XP)

Linux

Alle de typer Windows der er på markedet. Se her hvordan:

http://www.connectix.com/

Virtual PC er en velfungernede "virtuel" partition på din harddisk, der indeholder BIOS og hele skidtet.

Jeg anbefaler: MacOS X + Virtual PC (med den ønskede Windows-version)

Good luck ! ! !

hilsen  http://www.aeblenet.dk
Avatar billede moxius Nybegynder
01. april 2002 - 13:49 #3
ellers ka man jo koere BeOS... den faas ogsaa i en Mac version
Avatar billede duxxxz Nybegynder
03. april 2002 - 17:40 #4
Tak for svaret aeblenet :)
der er noget at gå i krig med.. og du får lige lidt points smidt i nakken her!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
03. april 2002 - 20:28 #5
takker for point

Good luck ! ! !