Avatar billede neonblak Nybegynder
28. marts 2002 - 16:40 Der er 3 kommentarer

GMT.exe

Hvad bliver GMT.exe brugt til? Hver gang min computer starter op kommer den med en fejl. Jeg kører WinXP Home Edition UK.
Avatar billede echsphilee Nybegynder
28. marts 2002 - 16:43 #1
det eneste GMT siger mig er forkortelsen for Greenwich Meridian Time (eller sådan noget) og det det ur man stiller sit eget lands tid efter. vores tid er f.eks GMT +01:00. kan den fil ikke have noget med uret at gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2002 - 17:09 #2
gmt.exe bliver brugt til at synkronisere dit ur så det altid kører helt præcist :)
Avatar billede rickyhansen Nybegynder
26. juli 2002 - 03:18 #3
eeehm, så vidt jeg ved, så er GMT.EXE spyware fra Gator.
Denne lille sag kan dukke op hvis du f.eks. har haft Audiogalaxy installeret. Under alle omstændigheder ville jeg finde et anti-spyware program på nettet og scanne med dette :)

f.eks. Ad-aware på www.lavasoft.nu

Good Luck

Hansen