Avatar billede ciabatta Nybegynder
13. juni 2000 - 11:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket multimedia program til .mov-filer?

Jeg har en masse .mov filer der afspilles i QuickTime (jeg fatter ærligt talt ikke alle de sære formater).
Jeg skal havde dem ploppet ud på en cdrom sammen med noget andet tekst, billeder og lyd.
Nu er spørgsmålet - hvilket program skal jeg bruge? Jeg har ikke Director, og har ikke brugt det før, og Medi8or kan ikke finde QT mov filerne..
Kan nogen mon foreslå et brugervenligt, evt. shareware program jeg kan bruge?
Avatar billede jonasj Nybegynder
13. juni 2000 - 14:42 #1
Jeg forstår måske ikke spørgsmålet... Men min MS MediaPlayer kan godt afspille MOV-filer. Men det er måske ikke det du søger?
Avatar billede ciabatta Nybegynder
13. juni 2000 - 16:15 #2
Nej, jeg skal have et multimediaprogram, så jeg kan lave en cdROM med .mov quicktime filerne :o)
Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
15. juni 2000 - 11:51 #3
Hvis du vil lave Multimedie, så vil jeg anbefale 3D studio Max eller Medi8or.

Skri´v en email til mig på: skovmos@nielsen.ms
og tag et kig på min hjemmeside på:
www.lsn.subnet.dk

Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
15. juni 2000 - 11:51 #4
Eller tag at køb et program af mig, så for jeg også nogle penge...
Avatar billede netsrac Praktikant
23. juni 2000 - 22:48 #5
Forslag, man kunne jo lave det som en html side også konvertere det til en exe fil med programmet HTML2EXE, så har du jo mange mugligheder for at indsætte billeder og videor, lyde osv.