Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2002 - 15:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DVD-Ram Og DVD-brænder

Hvor kan jeg købe DVD-Ram Og DVD-brænder ??

G
Avatar billede hologram Nybegynder
28. marts 2002 - 15:44 #1
Prøvet at kigge på edbpriser.dk ?
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2002 - 18:07 #2
Har prøvet....
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 09:04 #3
Andra gode ider??
Avatar billede hologram Nybegynder
29. marts 2002 - 12:52 #4
Egentlig ikke.
Hvorfor søger du efter DVD-RAM og ikke DVD-ROM?
Avatar billede kny Nybegynder
30. marts 2002 - 13:03 #5
DVD-RAM har vel den fordel at man ka skrive på den ? ;-)
Jeg har selv sådan et drev, og med de priser de nu har er det jo absolut noget at overveje. 9.4 gb på en enkelt skive, skrevet med 2 mb/sec - det er noget der kan mærkes.
Avatar billede hologram Nybegynder
30. marts 2002 - 14:59 #6
"DVD-RAM har vel den fordel at man ka skrive på den ? ;-)"
D'oh... Go'mor'n, Michael! =) - Sjov dummert jeg fik lavet mig der ;)

Anyway, Jeg kan udemærket finde både brænder og medier på edbpriser.dk, så jeg kan ikke rigtig se hvor problemet ligger...
Jeg har på et tidspunkt hørt noget om problemer med kompabilitet mellem forskellige DVD-medietyper, men jeg fik aldrig rigtig fat i hvordan og hvorledes, så jeg tænkte at det måske var der problemet lå...

Medier: http://www.edbpriser.dk/tilbehoer/dvdmedier.asp
Brændere: http://www.edbpriser.dk/hardware/dvd-braendere.asp
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2002 - 15:40 #7
DVD-RAM, er ligesom et stort ZIP drev, altså til Backup drev i en server
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2002 - 17:09 #8
jeg lukker