Avatar billede kimbo Nybegynder
13. juni 2000 - 11:31 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Access vil ikke lukke

Når jeg går ind i mit ftp-program kan jeg se at min database står åbe(databasenavn.ldb), hvorfor vil den ikke lukke??

Set myConn = Server.CreateObject ("ADODB.Connection")
myConn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("database.mdb")
strSQL = "SELECT * FROM tabelnavn"
Set RS = myConn.Execute(strSQL)
Response.Write ("feltnavn")
RS.Close
Set RS = Nothing
myConn.Close
Set myConn = Nothing
Avatar billede sone Nybegynder
13. juni 2000 - 11:45 #1
1. Databasen har stadig forbindelse (jeg har oplevet timeout op til omkring 1 minut ved større databaser)
2. Webserver har været gået ned, og efterladt en LDB fil - slet filen.
Avatar billede kimbo Nybegynder
13. juni 2000 - 11:51 #2
den har stået åben i 25 dage så slettede jeg den, nu sletter den flere gange daglig
Avatar billede sone Nybegynder
13. juni 2000 - 11:55 #3
"nu sletter den flere gange daglig" - sletter du den manuelt eller er det serveren der gør det automatisk?
Avatar billede kimbo Nybegynder
13. juni 2000 - 11:57 #4
manuelt
Avatar billede sone Nybegynder
13. juni 2000 - 11:59 #5
Er du sikker på at LDB filen ikke eksisterer fordi du lige har kigget på websiden?
...Hvis ikke du får fejl, hvorfor lader du så ikke bare filen ligge?
Avatar billede kimbo Nybegynder
13. juni 2000 - 12:06 #6
gør det ikke noget hvis der er mange besøgene, at den er der?
Avatar billede kapsel Nybegynder
14. juni 2000 - 15:18 #7
Betyder det noget om den er der eller ej ?

Jeg mener, hvis den er åben, tager det vel bare det mindre tid at åbne den, når en bruger går ind på siden ?

Det er jo ligemeget.. Personligt kan jeg ikke se nogen grund til at slette den..

</kapsel>