Avatar billede jow Nybegynder
28. marts 2002 - 01:58 Der er 5 kommentarer

En Samsung 40GB. HD til salg.

hejsa. Jeg vil bare høre, om der er en der evt. er interessret i at købe min HD. Den er fra den 28 Januar. Mere info om den, kan findes på nedestående link:
http://www.samsungelectronics.com/hdd/sv4002h.html

Pris - 550 kr,-

(PS: jeg giver ingen point, da det jo ikke er et spørgsmål som så)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. marts 2002 - 02:01 #1
Nej, og når det ikke er et spørgsmål,  hvad laver det så på
eksperten.dk ???
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
28. marts 2002 - 02:03 #2
Gå over på http://www.qxl.com !!!
Avatar billede jow Nybegynder
28. marts 2002 - 02:05 #3
Hov hov, det ér da et spørgmål, men bare ikke om hjælp!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. marts 2002 - 02:06 #4
Nej, lukker du selv, eller vil du anmeldes?
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
28. marts 2002 - 10:01 #5
Hej Jow

Hvis du stadig har din disk, vil jeg gerne købe den - men da det er en 5400 rpm, vil jeg kun give dig de 550,- incl. evt. postforsendelse og efterkrav. Jeg ved ikke hvor du bor, men hvis du bor i midtjylland - evt. Viborg/Herning området kan jeg selv hente den.
Send mig venligst en email hvis du vil sælge den, for yderligere adresse udveksling.

mvh.

pfr@tdcadsl.dk