Avatar billede immergut Nybegynder
13. juni 2000 - 09:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Fejlsikret tilstand

Hej

Jeg har et problem med en pc, der er gået i fejlsikret tilstand i WIN95.

Der bliver spurgt om jeg vil fixe en ødelagt registreringsdatabase og når jeg svarer ja til det sker der ikke mere. Men popper en box op med "Kontakt din forhandler".

Hvad gør jeg herfra, hvis jeg ikke vil formatere hele harddisken?
Avatar billede mpj Nybegynder
13. juni 2000 - 10:43 #1
har du ikke en backup af din reg. database???
Avatar billede mpj Nybegynder
13. juni 2000 - 10:44 #2
hvis ikke er det noet lort!!!
Avatar billede nilleman Nybegynder
13. juni 2000 - 11:24 #3
Hvis du ikke har en backup af reg. databasen er den eneste løsning at installere windows, of samtlige programmer igen. Du behøver dog ikke at formatere harddisken. Men måske bør du alligevel tage backup af dine dokumenter m.m. Og så formatere eller bare slette Windows og programmer/program files og så lægge ind igen, resultat: En mere stabil Windows som ikke fylder så meget som den der tidligere var lagt ind.
Avatar billede xander Nybegynder
13. juni 2000 - 11:25 #4
re-installer win95 oveni det eksisterende, derved kan du evt. få rep. data der ligger i registreringsdatabasen
Avatar billede immergut Nybegynder
13. juni 2000 - 11:43 #5
Kære alle sammen

Tak for hjælpen. Og nej, min svigermor har INGEN kopi af noget som helst. Det skal der laves om på nu.