Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:17 Der er 27 kommentarer

ulovlig handling når jeg skal spille en klippe AVI fil

når jeg har klippet en AVI fil med AVIchop og prøver at spille den siger den at programmet har udført en ulovlig handling og jeg har prøvet at spille den i flere programmer og lave den med divxfix
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
27. marts 2002 - 23:18 #1
Hvad spiller du den i???
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:20 #2
medi player og DivX Player 2.0 Alpha
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. marts 2002 - 23:20 #3
prøv at åbne filen fra programmet, istedet for at trække den over, eller dobbeltklikke på den!
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:22 #4
metal_hansen hjælper ikk
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
27. marts 2002 - 23:23 #5
Prøv MS Media Player i stedet for DivX Player 2.0 Alpha.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. marts 2002 - 23:23 #6
prøv at installere programmet igen
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:24 #7
ja det har jeg prøvet det er godt nok microsoft MS ikke
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
27. marts 2002 - 23:24 #8
Prøv også Start -> Run -> mplayer2

Har fået fortalt at det er mere stabilt end MS Media Player.
Avatar billede hathor Nybegynder
27. marts 2002 - 23:25 #9
det er bare windows der fucker. Geninstaller windows.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. marts 2002 - 23:26 #10
hathor > kalder du det et svar??!
Avatar billede hathor Nybegynder
27. marts 2002 - 23:27 #11
jeg mener det faktisk seriøst, det sker så tit med windows, og den eneste løsning er som regel at geinstallere windows. Jeg vil vædde på at det hjælper.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. marts 2002 - 23:28 #12
ja hurra!!!!
det er sgu da ikke noget svar at genistallere windows!
det er last resort, noget man gør, når alt håb er ude...

du ku i det mindste ha nøjes med at lægge det som en kommentar..
Avatar billede hathor Nybegynder
27. marts 2002 - 23:29 #13
Det må du da også vide som erfaren windows bruger. Ulovlige handlinger dukker bare op i windows og det kan du ikke gøre noget ved. Du ved jo ikke engang hvorfor de kommer, du ved at bare at der et eller andet sted er en fejl.

Og mit svar er da mindst lige så godt som "prøv at åbne filen fra programmet, istedet for at trække den over, eller dobbeltklikke på den!"....

Hvad skulle dette gøre af forskel, og hvis det gør en forskel er det så ikke rimeligt dårligt af windows?
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:29 #14
hathor>>> der er bare et problem jeg har ikke tid til det det er faktis noget jeg skal bruge nu
Avatar billede hathor Nybegynder
27. marts 2002 - 23:30 #15
kort og godt har du selv lagt et svar der er lige så røvdårligt.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2002 - 23:31 #16
Fronse-> Er det en divx, du har klippet? Som jeg skrev i den anden tråd, kan det være problemet.
Avatar billede hathor Nybegynder
27. marts 2002 - 23:31 #17
fronse >>> Jeg ville ønske jeg kunne fortælle dig hvad problemet var, men selv erfarne windows administratorer geninstallerer når deres installation fucker up. De ved godt at det er nyttesløst at forsøge at fixe problemet.

Det der er rimeligt deprimerende er når man geninstallerer windows og det alligevel ikke hjælper.
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:32 #18
ufc>>> jeps
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:33 #19
det kan se ud til at at geninstaler win er den ensteløsing jeg ikke har prøver
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. marts 2002 - 23:33 #20
hathor > jeg gider ikke diskutere med dig... og desuden spammer vi også bare spørgsmålet..
slut herfra
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:37 #21
og lige en ting mer jeg har prøvet at brænde den som vcd med nero burning og det duer heller ikke den brænder kun 3mb af de 355 mb filen fulder
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:38 #22
så jeg tror adlige vel ikke det hjælper at geninstalere win
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2002 - 23:38 #23
Fronse-> Prøv den løsning, jeg skrev til sidst i fit forrige spørgsmål.
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:40 #24
konsevere til mpeg t6ager det ikke ret lang tid??? og det har jeg sku ikke tid til
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2002 - 23:43 #25
Jeg tror desværre, det er den eneste løsning. Og jo, det kan tage ret lang tid, adhængig af hastigheden på din cpu.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 00:33 #26
Har du fået svar på dit spørgsmål?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:10 #27
lukketid?!