Avatar billede void Nybegynder
13. juni 2000 - 07:55 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Kan I li' den?

http://www.flatrate.f2s.com/vtp/

vil bare vide om I kan lide den... :-)

the VoiD
Avatar billede fumes Nybegynder
13. juni 2000 - 08:06 #1
Kan IKKE lide det - det tager ALT for lang tid at vente på animationerne - hvis man i menuerne vælger lys&lyd tager det jo 30 sekunder før at den nye menu er fremkommet - æv..

Er eller generelt ikke imponeret, synes det lægger op til at være for popsmart, men det har ikke noget at have det i - Lav et hurtigt informativt site i stedet for med lækker grafisk udfoldelse...
Avatar billede streak Nybegynder
13. juni 2000 - 08:38 #2
kunne lide hvad.... der er jo ikke en skid på siden ..... når man ser den NS !!
Avatar billede carpediem Nybegynder
13. juni 2000 - 10:08 #3
Er der andet end en intro?
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. juni 2000 - 10:15 #4
Jeg må nok desværre indrømme at jeg ikke kan finde rundt :(
Hvordan virker det, der sker ikke rigtig noget ved at trykke på billederne :)
Avatar billede denboj Nybegynder
13. juni 2000 - 11:37 #5
Det der virker er meget fedt. jeg kunne se to sider. hovedsiden og undersiden lyd. Men hvorfor skal man trykke to steder for at skifte side ? Du bliver sikkert svinet til med at den er for langsom - Men jeg har adsl om 1 md. så jeg er ligeglad. Fed lyd
Avatar billede nof Nybegynder
13. juni 2000 - 12:09 #6
Jeg er vild med det! Jeg synes bare at http://www.flatrate.f2s.com/vtp/indexlyd.htm er lidt rodet.

Ellers god lyd og fedt design!

11@13

/nof
Avatar billede kane Juniormester
13. juni 2000 - 12:24 #7
du har fat i noget men det tager lidt for lang tid når man trykker på en knap og ligesom nof er den side alt for rodet
Avatar billede graae Nybegynder
13. juni 2000 - 12:33 #8
det er fedt !!

MEN alle de ord som farer forbi introen skal skrives med stort såsom "lyd" skal skrives "LYD" ... det er min mening !!

hvis disse ord blev skrevet med stort ville jeg give det 9@13
Avatar billede fico Nybegynder
13. juni 2000 - 14:18 #9
Fed intro.
Der er et par 404s
Og når du trykker under Transport så virker "lortet" ikke.

9@13.
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2000 - 14:30 #10
Flot intro, men beklagelig, at man ikke kan komme videre. Det er måske ikke klar endnu. en lille ting. Menuerne virker lidt roede med de mange streger. Prøv evt. at spare lidt på dem.

Karakter 10 @ 13
Avatar billede martin100 Nybegynder
13. juni 2000 - 17:10 #11
det er da det fedeste jeg nogensinde har set ...

Nu må i styre jer 13@13
Bliv ved klø på

ps. er det ikke lavet i flash 4.0
Avatar billede martin100 Nybegynder
13. juni 2000 - 17:12 #12
kun et 13@13 til introen , ellers kan man ikke finde rundt ...
Avatar billede cerwin Nybegynder
14. juni 2000 - 01:02 #13
Du er en numse, imp! *GGG* Ej ... ... eller .... *GGGGG* JO DU ER SÅ!! *LOOOL*

Du får VG ...
Avatar billede void Nybegynder
14. juni 2000 - 01:21 #14
hmmm...
Jeg ved ikke om I har forstået det, men den er ikke helt færdig endnu... Der mangler alle undersiderne... Det med om man vil ind på lyd-siden eller bil-siden kan sgu da ikke være så svært at finde ud af! Der står nedenunder de to billeder hvordan man skal gøre! HEEEEELT ærligt... I har vist ikke rigtig brugt tid på at kigge på siden! Og det med ikke at kunne finde rundt... har I set den knap der hedder hjælp? prøv at trykke på den! :-)
til dig med NS:
Tark fordi du nævnte det... har ikke haft mulighed for at tjekke det i NS... Det skulle meget gerne være ændret nu... :-)

Det med den sekvens der tager for lang tid... der er faktisk en skip knap... oppe i venstre hjørne... hvad synes I om den nu? hvor I ved de forskellige ting???

the VoiD
Avatar billede denboj Nybegynder
14. juni 2000 - 01:38 #15
VoiD// Du har da fået totalt fede anmeldelser - Det eneste JEG sagde var at jeg synes det var besværligt at skulle trykke på to knapper for at komme til undermenuerne - Men jeg kan da godt ændre det til usædvanligt
Avatar billede void Nybegynder
14. juni 2000 - 02:07 #16
denboj-> undskyld hvis det lød surt... det var skam ikke meningen :-)
men nu er den opdateret...

the VoiD
Avatar billede kbruun Nybegynder
14. juni 2000 - 12:56 #17
Gee !
11 @ 13 - lyden kunne der godt arbejdes med dog.
Avatar billede void Nybegynder
15. juni 2000 - 21:09 #18
Håber I er tilfreds med den måde jeg har givet point på :-)
Avatar billede void Nybegynder
16. juni 2000 - 00:32 #19
Jeg havde tænkt mig at give alle dem der svarede 15 point, men det kunne jeg ikke! Så nu gavt jeg bare nof eller sådan en eller anden tilfældig alle sammen... soWy... :-)

the VoiD
Avatar billede phatboy Nybegynder
22. juni 2000 - 18:45 #20
...forvirrende!

;-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. juni 2000 - 19:34 #21
Noter void ønsker ikke kritik men ros
Det må jeg huske til næstte gang ellers er der ingwen point, husk tal void efter munden.
Avatar billede void Nybegynder
20. juli 2000 - 15:14 #22
tommy-> tsk tsk... Ved ikke helt, men skal jeg gentage mig selv? Nårh det gør jeg altså: " Jeg havde tænkt mig at give alle dem der svarede 15 point, men det kunne jeg ikke! Så nu gavt jeg bare nof eller sådan en eller anden tilfældig alle sammen... soWy... :-)"

the VoiD