Avatar billede void Nybegynder
13. juni 2000 - 05:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

3D - how?

Hvordan i dælen importere man 3D i flash...???
Altså hvis jeg bruger 3D MAX og vil importere noget 3D? Jeg ANER ikke hvad jeg skal export i, i 3D MAX og hvordan jeg skla importe i Flash!???!!

HJÆÆÆÆÆÆLP mig!
Avatar billede allandk Nybegynder
13. juni 2000 - 08:08 #1
Eksporter samtlige frames som fx BMP og importer dem i Flash.

Hvis man kan eksportere som PNG så gør det - de beholder transparens.

Ellers skal du en tur igennem PhotoShop.

ab :)

Avatar billede stoons Nybegynder
13. juni 2000 - 08:45 #2
PLUGIN!
Du KAN nøjes med at bruge et plugin til 3dsmax som kan eksportere SWF filer...

enten:

VECTA3D (Synes jeg er bedst)

ILLUSTRATE (synes jeg er en smule kikset)

SWIFT (har jeg ikke prøvet endnu)

= )
Avatar billede lp_fischer Nybegynder
13. juni 2000 - 09:42 #3
der er ommet et program der hedder swift3D der er et selvstændigt program der kan importere 3dmax filer og lave flashfilm ud af dem,
her er et link til flashkits 3d afdeling, god fornøjelse :0)

http://www.flashkit.com/board/forumdisplay.php?forumid=16
Avatar billede lp_fischer Nybegynder
13. juni 2000 - 09:44 #4
opps her er deres site http://www.swift3d.com/
check flashkit.com ud alligevel :0)
Avatar billede henningo Nybegynder
13. juni 2000 - 16:52 #5
Klap lige hesten inden du investerer i i hvert fald Vecta3D. Check forumet We´re here på http://64.224.111.148/forums/forumdisplay.php?forumid=4
hvor der for et par måneder siden vrimlede med frustrerede Vecta3D-brugere. Illustrate plug-in til 3dsmax kan downloades i en 30-dages try-out fra http://www.davidgould.com/
Avatar billede lp_fischer Nybegynder
13. juni 2000 - 21:48 #6
jeg har ikke selv prøvet swift3d og det koster ca.140 dollars men det illustrate og vecta output jeg har set intil videre er ikke noget at råbe hurra for, illustrate har problemer med hvilke objecter der ligger foran og bagved på Z-axen :0(, det output jeg har set fra swift3d er mere coolt.
my2cents
Avatar billede void Nybegynder
14. juni 2000 - 04:37 #7
Hmmm.... henningo... kan du ikke lige skrive et eller andet... hvilket som helst... Vil nemlig gerne give dig point, fordi jeg synes det var en god URL du smed! *S*

the VoiD
Avatar billede henningo Nybegynder
14. juni 2000 - 16:33 #8
et eller andet.
af hjertet, tak!
Avatar billede allandk Nybegynder
14. juni 2000 - 22:03 #9
Void - dit tomrum!

Du spørger, hvordan man importere 3D i Flash og jeg svarer dig. Så afviser du mit svar og accepterer en god URL fra henningo...

Det er sgu da hul i ho'et - eller på engelsk - void.

ab :)
Avatar billede void Nybegynder
26. juni 2000 - 17:57 #10
allan> Jamen det må du da virkelig undskylde, men jeg aner ikke hvordan man deler de point op man vil give... Altså hvordan man giver Xtra point og sådan... Det er super irriterende! Kan ikke finde ud af dette lorte system!

the VoiD
Avatar billede lp_fischer Nybegynder
28. juni 2000 - 00:48 #11
Hvis du finder ud af det så send lidt rundt med med gavmild hånd :0), jeg er eller ret kold m.h.t. de der skide points
(er det kun æren eller hvad er der ellers i dem ? Kan man samle nok til at få lavet sig en side, sådan ved at spørge om de rigtige ting og så betale eller kan man komme til at opleve at man sidder med +10000 points og så finder webmaster på noget mere spændende at bruge sit liv på :0))))))) ja jeg kommentere bare. hehe