Avatar billede realplayer Nybegynder
27. marts 2002 - 18:42 Der er 26 kommentarer

Jeg kan ikke joine et spil i medal of honor i gamespy

Hej
Jeg køre gamespy(Har den nyeste version) men jeg kan ikke joine et spil i Medal Of Honor... Først prøver den at connecting to server.... Der går så et stykke tid.. også står der at server connection timed out... Hvad skal det sige....???? Og hvorfor kan jeg ikke joine en server ;/
Jeg har en adsl forbindelse... :)
På forhånd tak...

Jeg giver 45 point til den der kan løse problemet
Avatar billede echsphilee Nybegynder
27. marts 2002 - 18:46 #1
prøv at deaktivere firewall, hvis du har en sådan kørende...
Avatar billede realplayer Nybegynder
27. marts 2002 - 18:56 #2
Hvad er firewall... og hvor deaktiver man det hende
Avatar billede echsphilee Nybegynder
27. marts 2002 - 19:33 #3
en firewall er et program, der forhindrer andre i at komme ind på din computer uden at du gar givet dem lov. hvis du har en, vil du formodentlig kunne se dens ikon i højre hjørne ved uret. bruger du antivirus-program?
Avatar billede realplayer Nybegynder
27. marts 2002 - 19:51 #4
Jeg har ikke en firewall og har ikke noget antivirus-program..:(
Avatar billede nesral Nybegynder
27. marts 2002 - 20:37 #5
er du på via en router
Avatar billede realplayer Nybegynder
27. marts 2002 - 21:29 #6
Nej...
Jeg tro ikke det har noget med mit internet at gøre...(men ved det ikke) pågrund af at jeg kan downlaod skins og maps uden problemer... og selve internetet køre uden problemer...
Avatar billede realplayer Nybegynder
27. marts 2002 - 21:30 #7
men det er lidt underligt pågrund af jeg kan godt køre wolfenstein på internetet...
Avatar billede iq-n Nybegynder
27. marts 2002 - 23:28 #8
prøve at køre det inde i spillet hvor du vælger et intenet spil. to sek så kommer jeg med en beskivelse.
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
27. marts 2002 - 23:29 #9
Det burde ikke være din firewall (spiller Codename Eagle bag en firewall via gamespy).
Avatar billede iq-n Nybegynder
27. marts 2002 - 23:32 #10
gå ind i Multiplayer -> Join Game -> Join Internet Game -> Browse Intenet Servers.

Så kommer der en masse du kan vælge imellem
Avatar billede iq-n Nybegynder
27. marts 2002 - 23:34 #11
vælg en med en lav ping, og samme version som du har (hvis de f.eks. skriver v1.1 i beskrivelsen).
Avatar billede realplayer Nybegynder
28. marts 2002 - 08:51 #12
Skal jeg join´game fra spilet eller fra gamespy....
Avatar billede realplayer Nybegynder
28. marts 2002 - 08:57 #13
Hvis jeg går ind i Multiplayer -> Join Game -> Join Internet Game ->Så kan jeg ikke Browse Intenet Servers.
Det eneste jeg kann er at trykke på en knap hvor der står launch gamespy....
Hvis jeg kliker på knapen... lukker den spilet ned og åbener gamespy
Avatar billede realplayer Nybegynder
28. marts 2002 - 09:55 #14
Og der er problemet så jeg kan ikke join game fra gamespy....
Avatar billede realplayer Nybegynder
28. marts 2002 - 10:05 #15
N.b. Jeg er ikke registerret bruger hos game spy...
Avatar billede iq-n Nybegynder
28. marts 2002 - 12:09 #16
det er jeg heller ikke.
du skal ikke trykke launch gamespy, tryk refrech, så skulle der komme en masse servere.
Avatar billede realplayer Nybegynder
28. marts 2002 - 13:05 #17
dET KAN JEG ikke.. der er ikke nogen knap hvor der står refrech......
Avatar billede iq-n Nybegynder
28. marts 2002 - 13:49 #18
Inde i spillet er der! undskyld, den hedder refresh.
hvis du skal trykke launch gamespy, er du ikke gået ind i Browse Intenet Servers. det er i samme skærmbillede.
Hvilken version har du?
Avatar billede realplayer Nybegynder
28. marts 2002 - 14:54 #19
Jeg tror jeg har version........ Nej jeg ved ikke hvilken version jeg har.... hvor kan man downlaod den nyeste version...
Avatar billede iq-n Nybegynder
28. marts 2002 - 15:58 #20
Avatar billede realplayer Nybegynder
28. marts 2002 - 17:23 #21
Tro du at det vil du hvis jeg for den nyrste version...
Avatar billede iq-n Nybegynder
28. marts 2002 - 18:05 #22
ja, måske.

Jeg nåede ikke at bruge v1.0, så jeg ved det ikke med sikkerhed
Avatar billede realplayer Nybegynder
31. marts 2002 - 18:41 #23
Det hjalp ikke rigtigt.... hmmm Hvad gør jeg så.....
Avatar billede iq-n Nybegynder
17. april 2002 - 20:48 #24
Jeg har lige geninstalleret mit, og prøvede det i v. 1.0 der virker det ikke, men da jeg opdaterede til v 1.1 virkede det
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. april 2002 - 23:41 #25
Har du svar nok?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
15. april 2003 - 22:20 #26
Luk???