Avatar billede husky Nybegynder
27. marts 2002 - 16:22 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

FEDT LOGO !!

Hej jeg skal bruge et fedt logo !!

Størelsen må i selv kæmpe med, det må ikke være for stort eller for småt.

Der skal stå ecA* med en over sej skrift. Og neden over skal der stå #maesta også med en fed skrift.
Der må gerne være nogle eksblotioner i baggrunden. Måske en fed Ford Mustang årg. 62-68. Eller en Siberian Husky.
Avatar billede husky Nybegynder
27. marts 2002 - 16:26 #1
Det skal være et bmp format !!
Avatar billede uap Nybegynder
27. marts 2002 - 16:27 #2
Et logo eller et banner????
Avatar billede husky Nybegynder
27. marts 2002 - 16:27 #3
Et logo !!
Avatar billede pfp Nybegynder
27. marts 2002 - 16:30 #4
Her, det er godt nok ikke BMP.

www.votus.dk/logo.jpg

/pfp
Avatar billede xenophobia Nybegynder
27. marts 2002 - 16:38 #5
LOL
Avatar billede uap Nybegynder
27. marts 2002 - 16:43 #6
pfp
Avatar billede uap Nybegynder
27. marts 2002 - 16:44 #7
ARRGHH!!!

Hmm, sejt logo Pfp =P
Avatar billede pfp Nybegynder
27. marts 2002 - 16:47 #8
Tak :-)

Undskyld, jeg kunne ikke dy mig.
Avatar billede kaese Nybegynder
27. marts 2002 - 17:49 #9
BMP?.... Hvorfor?? Folk blir altså ikke gladere for jeres side hvis de skal sidde og vente på et eller andet grimt logo blir loadet..

btw.. lol uap ;)
Avatar billede husky Nybegynder
27. marts 2002 - 18:46 #10
KOM DA igang i stedet for !!
Avatar billede husky Nybegynder
27. marts 2002 - 18:53 #11
PFP: Du skal da ikke snakke, det ser ikke ud til at du er for god selv !!http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=pfp&option=24
Avatar billede lee Nybegynder
27. marts 2002 - 19:21 #12
pfp>> hæhæ ;o)
Avatar billede pfp Nybegynder
27. marts 2002 - 21:46 #13
beklager, jeg bliver bare så skuffet hver gang jeg får mail fra freelance kategorien.
Avatar billede pfp Nybegynder
27. marts 2002 - 21:48 #14
- lav lige et logo i må selv bestemme hvordan det skal se ud
- lav et design til mig (kun point)
- find et billede af blabla

Det er efterhånden den type spørgsmål der bliver stillet fleste af, så det er lige før det burde få sin egen kategori. Men jeg skal da heller klage, for jeg ved da godt at jeg selv har fået meget hjælp til nogle mystiske ting her på exp.dk
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. marts 2002 - 21:54 #15
Ja. Jeg synes egentlig også der burde oprettes en ny kategory, fx logoer, eller "logoer/bannere"... det er nemlig træls af:
LAV ET LOGO
SØGER DESIGN

lav det og det, og det skal se fedt ud.
Avatar billede psoriasis Nybegynder
27. marts 2002 - 22:17 #16
Jeg citerer frit husky:

"Og neden over skal der stå #maesta også med en fed skrift."

- Husky, hvor er 'neden over'? Prøv med neden under, eller oven over ;)
Avatar billede husky Nybegynder
27. marts 2002 - 23:01 #17
psoriasis>< hvad tror du selv der skal stå !! NEDEN UNDER !! STAVE FEJL I FARTEN SRY MAN!!!
LAV NOGET I STEDET FOR AT BEKLAGE JER !
Avatar billede uap Nybegynder
28. marts 2002 - 00:32 #18
Husky>> Tvivler på at der er nogen der gider udføre gratis arbejde sådan som du snakker......
Avatar billede lee Nybegynder
28. marts 2002 - 07:40 #19
Hvordan kan pfp og gizmo, overhovedet spørge om det efter denne diskution ???  http://www.eksperten.dk/spm/188737

/Lee
Avatar billede pfp Nybegynder
28. marts 2002 - 10:34 #20
lee-> nu er det ikke en diskution jeg har fulgt. Hvad går den i korte træk ud på?

/pfp
Avatar billede lee Nybegynder
28. marts 2002 - 12:42 #21
Den går ud på at Freelance kategorien var ved at blive lukket ned.
Jeg blandt et par andre (desværre er det ikke mange der har set spm.) var meget utilfredse med den beslutning, og det er meget forkortet ned, endt med at vi nu får delt eksperten op i grafik og kode, så freelance bliver fjernet, men der bliver oprettet en ny kategori der erstatter den.
kodehoveder får ikke mails når der er grafik spm. og grafiekre får ikke mails når der er kode spm.

Så skulle alle være glade.
Avatar billede pfp Nybegynder
28. marts 2002 - 12:52 #22
Okay, jamen det lyder da glimrende. Jeg håber ikke nogen fik det indtryk, at jeg syntes freelance kategorien skulle nedlægges, men blev i farten blot lidt irriteret over på dem, som tror de bare skal "tære" på andre, når de ikke engang selv har prøvet på at sætte sig ind i, hvad så end deres spørgsmål drejer sig om.
Avatar billede husky Nybegynder
28. marts 2002 - 14:58 #23
hvad får jeg ud af det her !!!
Avatar billede lee Nybegynder
28. marts 2002 - 17:03 #24
www.pspgrafik.dk gå herind og lær lidt grafik selv ;o)
Avatar billede lee Nybegynder
28. marts 2002 - 17:03 #25
pfp>> ok... ;o)
Avatar billede kolzie Nybegynder
30. marts 2002 - 16:11 #26
Hmmm du kunne godt give lidt flere oplysninger, derfor er det 2 sølle resultater - og det er heller ikke BMP-format da det tager 2 much time, hvis du mod forventning kan lide et af dem, skal jeg nok fjerne Kolzie og Thunderbear Webdesign...
http://www.norrea-bordtennis.dk/eca.jpg
http://www.norrea-bordtennis.dk/eca2.jpg
Avatar billede kolzie Nybegynder
31. marts 2002 - 16:18 #27
Jeg kunne godt bruge lidt respons...
Hvad er sidens URL?
Avatar billede kolzie Nybegynder
31. marts 2002 - 16:31 #28
Drop de 2 andre forslag, det her ser noget bedre ud, men stadigvæk er det svært at arbejde ud fra 0 ønsker...
http://www.norrea-bordtennis.dk/ecatb.jpg
Gerne hurtig respons!
Avatar billede kolzie Nybegynder
31. marts 2002 - 16:33 #29
... Igen fjernes http://www.thunderbear.tk hvis du skulle blive interesseret!
Avatar billede cdc Novice
31. marts 2002 - 17:11 #30
Avatar billede vug Nybegynder
31. marts 2002 - 17:52 #31
TIL CDC, det er sku okay det du har lavet, man får ikke ondt i hovedet af at se på det, ligesom så meget andet af det lort der ligger og flyder
Avatar billede cdc Novice
31. marts 2002 - 17:58 #32
Tak...??? Vug, hvad mener du..? Er du på panodiler i dag.... :o)
Avatar billede vug Nybegynder
31. marts 2002 - 18:30 #33
der ligger meget skidt, og noget af det kan man næsten få ondt i hovedet af at se på
Avatar billede cdc Novice
31. marts 2002 - 18:34 #34
*G* ja du har ret vug.
Avatar billede husky Nybegynder
31. marts 2002 - 21:24 #35
Kan i ikke prøve at lave nogle flere så jeg har lidt flere at vælge i mellem !
Avatar billede kolzie Nybegynder
31. marts 2002 - 23:55 #36
Det kan godt være at jeg prøver lidt mere i morgen, men nu skal jeg få mig en god nats søvn... Jeg laver nok noget i en mere rimelig størrelse. Godnat!!
Avatar billede kolzie Nybegynder
01. april 2002 - 12:58 #37
Prøver lige igen. Og endnu engang fjerner jeg http://www.thunderbear.tk , hvis du gerne vil have det.
http://www.norrea-bordtennis.dk/eca2tb.jpg
http://www.norrea-bordtennis.dk/eca3tb.jpg
Avatar billede husky Nybegynder
04. april 2002 - 12:51 #38
/cdc dit er nok det fedeste af dem ! Så du for de 50 P

Kolzie dit var også godt men ikke lige hvad jeg søgte :)

/ecA*
/#maesta on (q-net)
/http://www.siberianhusky.dk
Avatar billede cdc Novice
04. april 2002 - 15:35 #39
tanx :o)
Avatar billede kolzie Nybegynder
04. april 2002 - 20:23 #40
husky >
Det er bare i orden :)