Avatar billede deepanker Nybegynder
27. marts 2002 - 13:25 Der er 8 kommentarer

Hjælp til panorama billeder

Jeg er ved at skrive speciale i panorama billeder. Nogle der kender nogle gode sites med øverlser og vejledning til panorama billeder

Eller bøger

Klaus Jensen
Avatar billede cygnet Praktikant
27. marts 2002 - 13:28 #1
Kan man får lov til at læse din opgave senere ? Har altid syntes det kunne være interresant ... send den gerne til kristian@sorensen.as :-)
Avatar billede deepanker Nybegynder
27. marts 2002 - 13:29 #2
jep
Avatar billede cygnet Praktikant
27. marts 2002 - 13:30 #3
Fedt :-) Ved desværre intet om det.
Avatar billede alsace Nybegynder
28. marts 2002 - 01:10 #4
Øhhh, hvilket undervisningsniveau er "speciale"? kandidat?
Avatar billede alsace Nybegynder
28. marts 2002 - 01:35 #5
Avatar billede alsace Nybegynder
28. marts 2002 - 01:50 #6
Oki.. Jeg kom selvf. til at trykke på udfør lidt for tidligt...
De overstående links er til et par af de VR centre vi har i DK (Aalborg og Århus). Begge steder har de en panorama biograf, hvilket jo nok tyder på at de ved lidt om nogle sådanne. Så hvis du har mod på det kan du jo evt. prøve at kontakte disse.

QuickTime's VR format kan også bruges til at lave interaktive panoramabilleder til f.eks. websites, så lidt her kan der også hentes lidt info. Lur evt. http://www.iqtvra.org/qtvrintr.html

Et andet sted der måske kunne være interessant er http://www.htu.tuwien.ac.at/~sascha/ptguide/01.htm

OG, så kommer man nok ikke uden om http://www.panoramafactory.com/ hvor der også kan findes yderligere info ved at kikke under "Further reading"

Håber det gav et par start-steder for din søgen.

-Alsace
Avatar billede zerohero Nybegynder
29. marts 2002 - 01:39 #7
Jeg kunne egentligt også godt tænke mig at læse dit projekt, hvis du vil lade mig se det :-)) info@opengl-delphi.dk

ZeroHero
Avatar billede cure_ Nybegynder
09. april 2002 - 00:23 #8
Jo tak... Send osse lige til mig.. :)
cure@fatalerror.dk