Avatar billede zuul_greve Nybegynder
27. marts 2002 - 02:25 Der er 6 kommentarer

Min Promise Ultra 66 virker ikke!!!

Da en ven sagde at det nok ville være en god ide at anskaffe sig en HDD controller, så lånte jeg en Promise Ultra 66 controller. Problemet kom allerede da jeg startede computeren første gang efter jeg havde sat controlleren i. Når der ikke var sat nogle harddiske til ville den stoppe med at boote når den nåede til at promis controlleren skulle søge efter harddiske. Når man så satte en harddisk på controlleren ville den ikke finde harddisken under bootup. En anden underlig ting var at jeg ikke kunne gå ind i min bios og heller ikke utility for promise kortet.

Mit system er som følger:
Bundkort: ECS-K7S5A
CPU: AMD XP 1700+
Grafikkort: Geforce 2 pro mx 400 64mb ram
Ram: 192mb SD-ram
Lydkort: Creativ 128
HDD: 1stk 60GB seagate berracuda IV, 1stk 20GB DiamondMax Plus D740X og 1stk 2,3GB Quantum Fireball
(Alle enheder tilsluttet med IDE100-kabel)

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt og hvordan jeg kan få dette problem løst?!?!?
Avatar billede mcfrede Nybegynder
27. marts 2002 - 08:39 #1
gå ind i ECS foraet på
www.ocworkbench.com
Der kan de garanteret hjælpe dig, da det er det største K7S5A-relaterede fora på nettet!
Søg eventuelt før du poster, folk er flinke dér!
Opgradér eventuelt din bios!
Avatar billede mcfrede Nybegynder
27. marts 2002 - 08:40 #2
Drivers og bios finder du også i foraet!
Avatar billede zuul_greve Nybegynder
27. marts 2002 - 13:54 #3
Ok...det vil jeg prøve!
Avatar billede zuul_greve Nybegynder
27. marts 2002 - 14:12 #4
Hummm....Den side dur ikke, for jeg kan ikke login på grund af min e-mail....de lader ikke folk med en gratis e-mail blive registreret....er der ikke en anden side hvor jeg kan få hjælp?
Avatar billede mcfrede Nybegynder
02. april 2002 - 08:10 #5
Opret da en gratis hotmail!
Avatar billede zuul_greve Nybegynder
02. april 2002 - 16:14 #6
Øhhhh....det jeg skev ovenover var at de IKKE lod folk med en gratis e-mail blive registeret.....og hvis jeg ikke kan blive registeret, så kan jeg ikke stille spørgsmål derinde!