Avatar billede eksperten Nybegynder
12. juni 2000 - 18:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af e-mail konti

Hejsa !

Jeg har før, uden held, forsøgt at få svar på dette, men det lykkedes ikke, så vi prøver igen.
Jeg har brug for et active x control, et api kald, eller lign. som giver mig mulighed for at oprette e-mail konti i  Outlook Express, Netscape og Pegasus. Jeg ved godt at hvert program skal bruge hver sit control, api osv. men håber på at få løsninger til alle 3 programmer. Jeg giver 150 point pr. løsning. Dvs. kommer der mere en 1 løsning her, så giver jeg 150 point per løsning.
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
12. juni 2000 - 19:15 #1
Jeg ved ikke en skid om active x control, et api kald, eller lign. men jeg ved måske hvordan du opsætter din mail-konto i Outlook Express for jeg bruger selv Outlook 2000.

Er det de du gerne vil have noget at vide om ???

Med venlig hilsen Frederik
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
12. juni 2000 - 19:16 #2
upss.....jeg så ikke katagorien Visual basic Soryyy.........
Avatar billede eksperten Nybegynder
12. juni 2000 - 22:03 #3
Hejsa Frederik, det er helt iorden. Nej det var ikke det jeg søgte - det har du ret i, men det kan man jo let overse. By the way kan jeg give dig et lille tip: eksporter dine opsatte konti jævnligt, så undgår du at skulle sætte dem op hver gang du formatere.

mvh. Troels
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
12. juni 2000 - 22:14 #4
Det gør jeg allerede
Avatar billede eksperten Nybegynder
01. august 2000 - 16:42 #5
Hejsa !!

Der er tilsyneladende ikke nogen api kald til det her, men jeg har lavet en løsning med .ins filer.

mvh. Eksperten