Avatar billede killerviruz Nybegynder
26. marts 2002 - 23:46 Der er 2 løsninger

Opgradering af grafikkort i notebook

Jeg går og har planer om at opgradere grafikkortet i min compaq notebook: Presario 701 EA
Desværre har jeg ikke været i stand til at finde hverken en forhandler der sælger graffikkort til notebooks i løsvægt, eller en guide til hvordan man opgraderer sit grafikkort...
Da jeg går ud fra at proceduren er lidt anerledes end ved udskiftning af et almindeligt grafikkort til desktop, er jeg interesseret i at vide om der er nogen der har erfaring med emnet, og om der er nogen der kan give mig et link eller telefonnummer på en forhandler af disse grafikkort (Helst i Danmark).

På forhånd tak =)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. marts 2002 - 23:48 #1
Øhhhh Compaq. men et grafik fort i en notebook er onbord det vil enten være alt alt for dyrt at få opgraderet eller lige frem umuligt

det tætteste du kommer på en opgradering er at lee efter en software update. desværre ikke andet

MC
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
27. marts 2002 - 08:07 #2
Det kan du glemme alt om! Når det gælder grafik chips er notebooks ikke modulært opbyggede.

Den eneste mulighed er at din dockingstation muliggør brug af f.eks. pci grafikkort, hvilket også er urealistisk.