Avatar billede mcbeast Nybegynder
26. marts 2002 - 22:50 Der er 3 kommentarer

RADEON 8500 Blinker???

Jeg har et ATI Radeon 8500 Retail kort og det blinker hvis man i nogle spil går over 1024 x 765. Eks Halflife og Global Operations. Mega Provokerende. Har du en løsning vil jeg blive glad. :)
Avatar billede cuco Nybegynder
26. marts 2002 - 22:51 #1
Hvad mener du med blinker? Flimrer skærmen?

Cuco
Avatar billede skrewz Nybegynder
26. marts 2002 - 22:53 #2
Jeg læste en gang i CS-readme'en, at det var et problem med specielt gamle grafikkort. De foreslog at man skulle slå en eller anden z-buffer teknologi fra/til. Jeg kan sq ikke huske det mere... måske?
Avatar billede mcbeast Nybegynder
27. marts 2002 - 13:03 #3
Blinker når man kikker rundt i banen. Så blinker kasser osv. mega provo