Avatar billede jobless Nybegynder
26. marts 2002 - 15:21 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kommunikation med Concorde

Hej.

Er der nogen som har erfaring med kommunikation mellem en access database og concorde??

Lader det sig gøre, og evt. hvordan ??

MVH
JoBless
Avatar billede leif Seniormester
26. marts 2002 - 15:24 #1
ODBC.
Avatar billede leif Seniormester
26. marts 2002 - 15:24 #2
Men held og lykke. Det skal ikke være lige til !!!
26. marts 2002 - 15:31 #3
Ja, som Leif siger, så skal du bruge ODBC. Nu ligger det sådan at ODBC-driveren leveres af Navision og de tager vist omkring kr. 1000, for den. Man kan ikke bare downloade den. (jeg er ikke helt sikker på prisen)
Avatar billede leif Seniormester
26. marts 2002 - 15:32 #4
ODBC Interface
Anvender 1 brugerlogin i forbindelse med opstart og kørsel. ODBC kan kun anvendes sammen med Native databasen
Read/Write      4.000
Read/Only      1.500
Avatar billede tyler_durden Nybegynder
27. marts 2002 - 10:20 #5
Ja, men skal bruge ODBC driveren. Jeg bruger det ofte, og har aldrig haft signifikante problemer med det.
Avatar billede jobless Nybegynder
27. marts 2002 - 11:27 #6
Hvor finder jeg hjælp til programmering af dette??
Avatar billede leif Seniormester
27. marts 2002 - 11:37 #7
Du kan tage kontakt til en Navision partner eller se om du kan komme på kursus i det hos Navision !!!
Avatar billede tyler_durden Nybegynder
27. marts 2002 - 12:14 #8
Det er nu meget nemt at installere og bruge.
Avatar billede jobless Nybegynder
04. april 2002 - 14:45 #9
Kender I et sted hvor jeg kan læse lidt om ODBC, altså grundlæggende hvordan det virker og fungerer?