Avatar billede ole99 Nybegynder
26. marts 2002 - 09:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

logo i win98 se

jeg vil have et andet logo istedet for 98 logoet og jeg har ledt efter det i c:\windows og i c:\,
men jeg kan ikke finde logo.sys nogen steder.
Er der nogle der har prøvet det med win 98se, og kan hjælpe mig med det, hvad skal jeg gøre og hvor kan jeg finde logoet.
Avatar billede cdc Novice
26. marts 2002 - 09:50 #1
hvilket logo taler du om, er det bagrunden på dit skrivebord ?

/cdc
Avatar billede jimsim Nybegynder
26. marts 2002 - 09:51 #2
Følge denne guide, der står det hele:
http://kanal.jubii.dk/klogeskolen/ks14.asp
Avatar billede jimsim Nybegynder
26. marts 2002 - 09:53 #3
Evt. gå i mappeindstillinger, og vælg "vis alle filer"
Avatar billede jimsim Nybegynder
26. marts 2002 - 09:56 #4
Ang. mappeindstilliger, skal dette gøres fra stifinderen...
Avatar billede ole99 Nybegynder
26. marts 2002 - 09:57 #5
det er opstarts logoet og jeg har været inde i vis alle filer men der er ikke en fil der hedder logo.sys.
Hedder den noget andet eller ligger den et andet sted.
Avatar billede cdc Novice
26. marts 2002 - 09:59 #6
jeg så den lige, se jimsim's svar fra klogeskolen
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. marts 2002 - 10:01 #7
Her er lidt sjove logoer.
http://www.geocities.com/WestHollywood/1769/downloads/screens/

Grunden til at du ikke kan finde logo.sys, kan være enten fordi du ikke har slået "vis alle filer" til i mappeindstillinger, som jimsim har skrevet, men en anden grund kan være at den slet ikke er på din computer.
Hvis den ikke er der, bruger windows en "indlejret" logo.sys, som er en del af filen c:\io.sys. DEN MÅ DU IKKE RØRE.

Istedet blot placer en ny c:\logo.sys og windows vil da bruge den.

Det samme gælder for de 2 andre filer. Kan de ikke findes, bruges den indlejrede version fra c:\io.sys.
Avatar billede ole99 Nybegynder
26. marts 2002 - 10:05 #8
Okay jeg vil prøve, jeg er på arbejde nu og vil prøve i aften. Så jeg kan først prøve senere og vil give point i morgen Ok.
Avatar billede ole99 Nybegynder
27. marts 2002 - 08:47 #9
mange tak for hjælpen det var indlejret i c:\io.sys
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. marts 2002 - 08:59 #10
Takker for point. :-)