Avatar billede sookdeo Nybegynder
25. marts 2002 - 20:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kølerpasta,hvor?

Jeg skal til at montere cpu'en på motherboardet og har købt en coppershim jeg vil sætte på inden køleren. Jeg har læst i "vejledningen" at der skal kølepaste på cpu'ens kerne inden påmontering af coppershimmen. Hvor er cpu'ens kerne.. er det den lille grønne firkant(ca.3x3 cm.) i midten af selve cpu'en, eller hvad. Jeg er jo ikke interesseret i at smadre min nye, forhåbentlig fede, cpu.(Athlon 1600+)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. marts 2002 - 20:18 #1
kernen er den lille metalfirkant ca. i midten af cpu'en.
Avatar billede saftevand Nybegynder
25. marts 2002 - 20:18 #2
Ja, det er den lille kerne i midten af CPU'en.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. marts 2002 - 20:19 #3
Avatar billede sookdeo Nybegynder
25. marts 2002 - 20:24 #4
UPS, UNDSKYLDUNDSKYLD SAFTEVAND, DER VAR JEG SQ FOR HURTIG TIL AT AFVISE DIG.
HVOR ER DET DOG FEDT MED HURTIGE SVAR. MEN JEG VAR LIDT FOR HURTIG OG TRYKKEDE PÅ DE FORKERTE TASTER!!
TAK.
Avatar billede saftevand Nybegynder
25. marts 2002 - 20:25 #5
Det er helt okay ;)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. marts 2002 - 20:26 #6
saftevand>> vil du ha' 15 pts ?

sookdeo>> tak for pts :)=

//*Jelzin101/CA
www.dinos.dk
Avatar billede saftevand Nybegynder
25. marts 2002 - 20:28 #7
jelzin101 : Nej, points betyder egentlig ikke noget for mig.
Ellers tak :-)