Avatar billede akexpert Nybegynder
25. marts 2002 - 16:45 Der er 17 kommentarer

CPU

Er det muligt at finde computerens CPU speed via et API-kald i VB6?

/Akexpert!
Avatar billede medions Nybegynder
25. marts 2002 - 16:49 #1
Du kan ikke med VB kommandoer, men med API kan du godt

//>Rune
Avatar billede snowball Novice
25. marts 2002 - 16:51 #2
Prøv og kig lidt på nedenstående eksempel:

http://www.geocities.com/CapeCanaveral/6740/cpuinfo.zip

Snowball
Avatar billede akexpert Nybegynder
25. marts 2002 - 16:52 #3
Ihh, hvor er du dygtig. Prøv næste gang, at læse hvad der bliver spurgt som. Og jeg spurge heller ikke om det kunne lade sig gøre, men hvordan man gør!

Bedre held næste gang!

/akExpert
Avatar billede akexpert Nybegynder
25. marts 2002 - 16:53 #4
snowball >> siden virker ikke!!
Avatar billede medions Nybegynder
25. marts 2002 - 16:54 #5
Du spurgte om det var muligt.. og jeg svarede ja...!

//>Rune
Avatar billede snowball Novice
25. marts 2002 - 16:55 #6
akexpert: Virker nu fint for mig. Hva' så med http://home1.inet.tele.dk/j-cgeert/cpuinfo.zip !?

Snowball
Avatar billede akexpert Nybegynder
25. marts 2002 - 16:56 #7
medions>>
Du sagde: "Du kan ikke med VB kommandoer, men med API kan du godt"

ud fra mit danske sprog, betyder sætningen, at jeg ikke kan finde CPU speed via VB kommandoer, men jeg kan finde den via API!

Og mit spørgsmål lød på, om det var muligt at finde CPU speed via API, og du svarede JA, og tror du så at du får 200 points, for at svarer JA????
Avatar billede medions Nybegynder
25. marts 2002 - 17:00 #8
well, jeg svarede på det du spurgte om, og det var det... -det er jo det pointen ved eksperten er...!

//>Rune
Avatar billede snowball Novice
25. marts 2002 - 17:01 #9
I har begge lidt ret så stop nu jeres flueknepperi :)

akexpert: Du skal gøre det til en vane at stille spørgsmålene klart og så de ikke kan misforståes. Medion har jo sådan set svaret på det du spurgte om selvom jeg godt ved du ikke vil nøjes med et "ja" ;)

medions: Troede du virkelig selv du ville få 200 point bare for at svare "ja" !? ;) Enhver kan jo tænke sig videre til at han i det mindste også gerne vil se hvordan man så gør :)

Snowball
Avatar billede medions Nybegynder
25. marts 2002 - 17:05 #10
snowball> Ved jeg godt.. men det her tog jeg rimelig provokernde:

akexpert: Ihh, hvor er du dygtig. Prøv næste gang, at læse hvad der bliver spurgt som. Og jeg spurge heller ikke om det kunne lade sig gøre, men hvordan man gør!

Bedre held næste gang!

... håber du forstår mig...!

Men i så fald skal han ik' afvise mine var, når svaret var rigtig!

//>Rune
Avatar billede snowball Novice
25. marts 2002 - 17:14 #11
medions: Det eneste du så bare skal gøre nu er at fortælle ham hvordan man gør. For når du ved det kan la' sig gøre, så ved du vel også hvordan !? ;)

Men ja, det var en lidt provokerende kommentar ;o)

Snowball
Avatar billede medions Nybegynder
25. marts 2002 - 17:55 #12
Well snowball, har jeg ik' lyst til at gi' ham!

Jeg er smuttet...
//>Rune
Avatar billede sjh Nybegynder
25. marts 2002 - 23:51 #13
Man kan ikke regne med akexpert, her spørg:

afspilles langsomt, normalt eller hurtigt tempo (har fået svaret).
det er endt med hvordan styre man bass/diskanten.

men det er ikke godt nok. ;-)

http://www.eksperten.dk/spm/167519
Avatar billede snowball Novice
26. marts 2002 - 07:31 #14
Ja OK. Det er måske ikke lige verdens bedste "history" han har her på E kan jeg se efter et kig i hans profil ;o)

Snowball
Avatar billede medions Nybegynder
27. marts 2002 - 13:30 #15
snowball> *G* nej...

//>Rune
Avatar billede akexpert Nybegynder
05. april 2002 - 11:34 #16
sjh>>
Som jeg har skrevet på http://www.eksperten.dk/spm/167519 skriver jeg, har jeg ikke kan få diskanten og bassen til at virke. Jeg spurgte så pænt, om hvad fejlen kunne være, men du vil jo ikke svarer. Men hvis du svarer på mit spørgsmål er der 200 point til dig, for du har ikke bare svaret "Ja" til et spørgsmål til 200 points som medions gør!!!

/akExpert
Avatar billede snowball Novice
05. april 2002 - 11:55 #17
akexpert: Lad os nu holde os til det her spørgsmål ! Har du prøvet det eksempel jeg linker til !?

Snowball