Avatar billede rohr Nybegynder
25. marts 2002 - 11:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Netop 7.0

Jeg har erhvervet mig et program ved navn NetOp...

Hvorfor jeg har erhvervet mig dette program er fordi min far som er en klovn til alt med computere tit har lavet noget han ikke skulle..

Jeg fik så at vide at jeg kunne slippe for at rende  hen til ham hele tiden og ordne derhjemme fra hvis jeg havde dette program...

MEN jeg kan bare ik finde ud af at bruge det, så hvis der er nogen der ude der ved hvor der  er en god tutorial eller der er nogle der gider at guide mig igennem det vil jeg blive rigtig glad....

På forhånd tak...
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2002 - 11:55 #1
Har du både host og guest ???
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2002 - 11:56 #2
Har han fast IP eller skal det være via modem ??
Avatar billede jefa Nybegynder
25. marts 2002 - 11:58 #3
Avatar billede rohr Nybegynder
25. marts 2002 - 11:59 #4
han har fast IP og jeg har en guest men hvordan sætter jeg en host op...
Avatar billede jakeman Nybegynder
25. marts 2002 - 12:37 #5
det er leth! :-)

installer en host på din fars maskine og vær samtidig sikker på at han har åbnet for port 6502 i hans router, så skulle det virke! -Du kan så sætte noget sikkerhed op mht. filter på IP og password, men dette er ikke nødvendigt for at teste om det virker!

-Hvis det er pro@ccess han har og routeren er præ-konfigureret kan du vælge at kører på andre port numre end 6502 (feks. port 21 som er ftp porten).

/Jakeman
Avatar billede jakeman Nybegynder
25. marts 2002 - 12:37 #6
Husk at bruge hans eksterne IP adresse til at connecte til!
Avatar billede jakeman Nybegynder
03. april 2002 - 13:01 #7
Tak for point! :-)

Fik du det til at virke?