Avatar billede the-dane Nybegynder
25. marts 2002 - 01:45 Der er 7 kommentarer

DVD

HEJ ALLE .JEG SKAL KØBE EN DVD SPILLER I USA DEN SKAL AFSPILLE DANSKE DVDS OG KONVERTE TIL NTSC UDPUT SÅ DEN KAN BLIVE SET PÅ USA TELEVISION DET MENER DANSK DVDS ER I PAL FORMAT OG USA TV. KAN KUN MODTAGE NTSC FORMAT DERFOR KIKKER JEG EFTER EN DVD SPILLER DER GØRE DEN OPGAVE,HÅBER I KAN HJÆLPE OG WHATEVER JEG HÅBER DET ER EN BEDRE FORKLARING, PÅ FORHÅND MANGE TAK
Avatar billede virvelvar Nybegynder
25. marts 2002 - 02:11 #1
jeg har f.eks en playstation med USA spil til den, Playstationen er købt i danmark men jeg har fået lavet chip i den så jeg kan spille Amerikanske spil.
Der havde jeg også et problem med at farven var sort hvid på mit fhernsyn(DK)
Så købte jeg et kabel til lidt under 100 kroner som var et NTSC kabel ligesom scart kabel, mit var bare gråt og så var der farve og det hele på det!
Ved ikke om det kan hjælpe dig så meget, men lidt kan det vel!
Avatar billede echsphilee Nybegynder
25. marts 2002 - 06:31 #2
de fleste dvd-afspillere i dag kan sende i begge formater, så du burde ikke have nogen problems
Avatar billede hemning Nybegynder
25. marts 2002 - 07:22 #3
Det storre problem med DVD-afspillerne er at de godt nok kan afspille NTSC & PAL, men det signal de sender ud, er normalt det samme som det format DVD'en er på :o(
Avatar billede hemning Nybegynder
25. marts 2002 - 07:26 #4
Jeg har en Nintaus 9901 og den skulle virka med et NTSC fjernsyn! Jeg har ikke sellv prøvet det, så jeg er ikke helt sikker :o( Men hvis den virker, så er det i hvertfald et godt køb! Den koster ca. 2000kr, den er støjsvag, kan afspille næsten alle formater, alle Regioner, er uden Macrovision!
Her er et eksempel på et sted hvor du kan købe den:
http://www.metroshop.dk/showItem.asp?varenr=N9901B
Avatar billede fighter Nybegynder
25. marts 2002 - 09:25 #5
næsten alle dvd maskiner kan køre begge men det er en god ide at købe en dvd der kan køre secam for den finder selv ud af hvilket system den skal afspille filmen i
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
25. marts 2002 - 09:27 #6
på Denver's kan du manuelt sætte udgangssignalet til PAL/PAL60/NTSC
Avatar billede echsphilee Nybegynder
17. april 2002 - 07:05 #7
har du fået svar?