Avatar billede frederik_01 Nybegynder
10. juni 2000 - 20:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

http://web-1024.subnet.dk

Hvad synes i om min hjemmeside:
http://www.web-1024.subnet.dk/
mangler der et eller andet er der fejl find flest fejl eller kom med nogle nye forslag til min side. På forhånd Tak.

- Frederik_01
Avatar billede tomsommer Juniormester
10. juni 2000 - 20:58 #1
man kan ikke læse W'et så godt I Web
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
10. juni 2000 - 21:03 #2
Det står neden under Logoet...Logoet skal bare være nærmest et billede for min hjemmeside ligesom TV2 der kan man næsten heller ikke se hvad der står...så det er faktisk meningen så det er ikke nogen fej...eller nogeet jeg bare kom til.

- Frederik_01
Avatar billede monzter Nybegynder
10. juni 2000 - 21:20 #3
Linket til "Quick-DATA Banner exchange virker ikke".
Din tæller virker ikke.
Er det meningen at der ikke skal være et link til www.rji.dk, hvis der skal være et link, virker det ikke.
Når man trykker på det store billeder sender den videre til en side der ikke virker. www.web-1024.subnet.dk/index_3.htm

Ellers kunn jeg ikke lige finde nogen...
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
10. juni 2000 - 21:36 #4
1. Linket til "Quick-DATA Banner exchange" er ikke mit problem...

2. Min tæller virker fint...

3. Linket til Rji.dk er Correct .Tak.
4. Siden virker fint men jeg har haft nogle fejl med dette link.

du havde 2 rigtige men det er ikke nok fordi du har jo ikke kigget på min hjemmeside.... Sorry ...

- Frederik_01
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
10. juni 2000 - 21:37 #5
OK i Netscape Navigator dur toptælleren ikke 3 fejl men stadig ikke nok...Sorry
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2000 - 23:43 #6
Gammel vin på nye flasker eller hvad. Siten ser ikke specielt opsigtvækkende ud. Ligner mere eller mindre noget, som blot er smidt på siden her og der. Der er jo også kun FrontPage eller hvad?

Karakter 7 @ 13
Avatar billede fico Nybegynder
11. juni 2000 - 11:49 #7
Fjerne ALT på forsiden undtagen W'et.
Selve siden er enormt GRIM !
Prøv at fjerne alt hvad der hedder BANNER !
5@13
Avatar billede fico Nybegynder
11. juni 2000 - 11:53 #8
Hvis du hele tiden afviser dem der kommer med nigativ kritik, ja så gider man ikke mere at vudere dine sider.
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
11. juni 2000 - 12:01 #9
okay
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2000 - 17:05 #10
Nej så kommer frederik 01 på den kedelige liste for kedelige ;o)