Avatar billede cbf Nybegynder
10. juni 2000 - 15:32 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Gratis-Service.dk til salg...!

Jeg har siden www.gratis-service.dk som har omkring 35000 besøgende om måneden. Jeg har desværre ikke længere tid til at opdatere den og vil derfor gerne sælge den. Mit spørgsmål er prisen, hvad tror du den er værd?
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juni 2000 - 15:50 #1
Foreløbig absolut ingenting. Men måske hvis man kunne få den at se :-)
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juni 2000 - 15:50 #2
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
10. juni 2000 - 15:51 #3
Måske et par tusinde, dog ikke noget jeg er interesseret i
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juni 2000 - 15:55 #4
Det er jo for fanden da et spørgsmål der er umulig at svare på. Ring til din revisor.

Man skal vide noget om
-Nuværende sponsor indtægter
-Sponsorinteresse
-Arbejdstimer
- o.s.v.
- Regnskab
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2000 - 16:30 #5
En nydelig side, men lidt træg i betrækket. Hvis du ønsker at sælge den, så må du da have et regnskab for hvor stor en indtægt, der er på siden. Er det en side, man kan leve af eller ej. er det en side, som kan være en  interessant reklameside? Hvad siger din revisor.
Avatar billede cbf Nybegynder
10. juni 2000 - 16:55 #6
Det er ikke siden som sådan jeg vil sælge, siden er uden den store reklameværdi iøjeblikket, da den indeholder forskellige ting, som hverken doubleclick eller netpool vil tillade.

Den indbringer dog iøjeblikket ca. 6000 kr. om måneden... men kunne med et redesign og nyt koncept indbringe langt mere i betragtning af besøgstallet, som vel egentlig, sammen med domænenavnet skal sælge siden...

Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. juni 2000 - 18:11 #7
Et slag på tasken, som en udgangspris, er 12xmånedligt overskud. Der skal nok her fratrækkes
det der svarer til en rimelig lønudgift til vedligeholdelse, samt udgifter til server etc.
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
10. juni 2000 - 18:40 #8
Grafikken er jo ikke lige så flot men jeg vil sige hmmmm nu har jeg ikke meget forstand på de priser men jeg ville sige 500,-

- Frederik_01
Avatar billede nse Nybegynder
11. juni 2000 - 23:21 #9
jeg vil gerne give 1000 kr.
Avatar billede nse Nybegynder
11. juni 2000 - 23:25 #10
Hvor ligger indtægterne henne, er det kun banner eller hvad????
Avatar billede cbf Nybegynder
12. juni 2000 - 00:05 #11
- Til NSE

Jeg håber dit bud på 1000 kr. er en joke... jeg er allerede blevet budt 70,000 kr. og har bestemt tænkt mig at kræve mere end det...
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
12. juni 2000 - 00:11 #12
70.000 Kr ???!?!?!?!? Hvem fanden vil give det ???

- Frederik_01
Avatar billede denboj Nybegynder
12. juni 2000 - 00:16 #13
Frederik// Husk omgangstonen :-) og en anden ting er at navnet helt sikkert også har værdi i sig selv :-)
Avatar billede nse Nybegynder
12. juni 2000 - 00:17 #14
70000 kr. så ville jeg sælge hurtigst mulig, køberen må være syg i hovedet.
Avatar billede nse Nybegynder
12. juni 2000 - 00:21 #15
Nej, nu skal jeg ikke være ubehøvlet, 70000 kr. er ikke så sindsygt for navnet, hvis man kigge hos f.x http://navne.dk så for man ikke meget for 70000..
Avatar billede cbf Nybegynder
12. juni 2000 - 00:22 #16
- Til Frederik

Det vil såmænd en større dansk Internetvirksomhed, der i forvejen ejer flere meget populære Internetsites og forums.

70,000 kr. er faktisk ikke meget for 420000 årlige besøgende og godt 4,5 million årlige sidevisninger.

Videresender denne vriksomhed disse besøgende, eller bygger siden op på ny og får sponsorbannere på, så kan de faktisk tjene 10 øre pr. sidevisning, hvilket svarer til 450,000 kr. på et år... så er det skam billigt at købe siden for 70,000 kr... ikke!!!
Avatar billede denboj Nybegynder
12. juni 2000 - 00:25 #17
Hvem der bare kunne tjene 70000 og få råd til en PIII
Avatar billede cbf Nybegynder
12. juni 2000 - 00:29 #18
--- og som NSE siger så har navnet en vis værdi i sig selv... og de navne du finder på navnebørsen eksisterer ikke endnu og har derfor heller ingen traffik, der køber du faktisk KUN navnet... køber du gratis-service.dk får du både navnet OG trafikken... hvilket giver dig en rigtig god start...
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
12. juni 2000 - 09:44 #19
- Til Cbf

Okay så kan jeg godt forstå prisen...

- Frederik_01
Avatar billede freeman Nybegynder
17. juni 2000 - 12:30 #20
CBF -->>hvorfor leaser du den ikke ud..

En administrator kunne overtage driften, men du kunne evt. sidde på 51% af økonomine... Det ville give dig en løbende indtægt, + du ikke vil miste din side som du har opbygget fra en tele-dk side, til det den er i dag.

Jeg synes personlig at siden er alt for fed, og designet ligeså... Jeg kunne godt tænke mig at indgå i sådan et aftale, hvis det havde en interesse..
Avatar billede christian18 Nybegynder
20. juni 2000 - 21:33 #21
cbf- jeg syntes freeman`s forslag lyder ret godt, hvorfor opgive en side der er så populær når du kan køre den vidre, ved f.eks. at ansætte en webmaster, så behøves du jo ikke at arbejde direkte med siden, men du vil stadivæk tjene penge..

<christian/>
Avatar billede cbf Nybegynder
20. juni 2000 - 23:54 #22
Hej Freeman
Beklager jeg ikke er vendt tilbage før.... Eftersom du er interesseret, vil jeg lige spørge om din erfaring med udvikling af websites m.m. Har du evt. en website?
Jeg kunne godt finde på at vælge en sådan løsning, såfremt du eller en anden, vil gøre en aktiv indsats for at forbedre siden.
Ved nogle nye tiltag, er det muligt at få doubleclick eller Netpool som sponosor, og det er jo meget fint betalt... Skriv gerne tilbage til mig...
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 02:00 #23
Mon den nogensinde er blevet solgt ?
Avatar billede jd Nybegynder
02. september 2000 - 01:12 #24
hmmm ja, gad vide...
Avatar billede denboj Nybegynder
02. september 2000 - 04:44 #25
Fisse
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2000 - 08:27 #26
Var det en god aften denboj?<;o)
Avatar billede jd Nybegynder
02. september 2000 - 12:47 #27
hehe...
Avatar billede denboj Nybegynder
02. september 2000 - 12:56 #28
Yepper :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2000 - 00:19 #29
Oki <;o>
Avatar billede denboj Nybegynder
03. september 2000 - 00:25 #30
Men tømmermændene er hårde :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2000 - 01:10 #31
Til at forstå, men hvis festen var god så går det vel nok. Husk at man skal rejse sig ved det træ hvor man er faldet! <;o)
Avatar billede denboj Nybegynder
10. november 2000 - 17:58 #32
nej jeg vil ikke købe den selv om du har givet mig pointene