Avatar billede jesperbaldur Nybegynder
24. marts 2002 - 04:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

e-handel???

Jeg hare lige lavet en hjemmeside med tilhørende webshop. Men hvordan gør man siden klar til betaling med dankort, er det noget man selv kan lave eller skal man købe det??
Avatar billede yakuza1987 Nybegynder
24. marts 2002 - 09:12 #1
du skal købe det, men det er dyrt! og så kan du oz få siden til at stå uden .subnet, .friserverplads eller det du nu laver din hp under!
Avatar billede jesperbaldur Nybegynder
24. marts 2002 - 11:57 #2
hvad hvis man har et webhotel??
Avatar billede droopy Nybegynder
24. marts 2002 - 18:04 #3
jesperbaldur

det koster cirka. 11.000 kr i oprettelse for at få lov til at bruge dankort, visakort, mastercard og hvad der nu ellers findes.
og så koster det 447 kr pr. måned.

Du kan også få mindre pakker hvor det starter ved 5000 kr i oprettelse med dankort og visakort. og så mener jeg det er 247 kr pr måned.

Du kan prøve at kontakte Norddisc Web ApS på telefon 96 96 17 18 på mandag.

-DroopY
Avatar billede deepanker Nybegynder
25. marts 2002 - 23:16 #4
HMMM der er vist noget du gar misforstået Droppy det er slet ikke så dyrt... Det hele kommer an på om du har et web host som understøtter SSL. Det vil sige at de fleste betalings service kræver at din server køre med sertifikat. Det kan købes ved www.versign.com men er ret dyrt....

De fleste web host køre ikke ssl men det gør betalings service siderne for dig... Det er rimelig let at implemtere og det er flexsibel....

www.dibs.dk er et at de meste brugt i dk de har et stort kunde kartotek og jeg benytter også selv dem til mine e løsninger.

DIBS Basis
Oprettelse kr. 2500,-
Abonnement pr. måned kr. 295,-

DIBS Premium
Oprettelse kr. 10800,-
Månedligt abonnement kr. 795,-

Basic er nok den mest brugt og den er let at implemtere ved hjælp af denne guide http://www.dibs.dk/butiks_punkter.htm.. Du kan bestille gratis materiale ved dem...

et andet meget efterspurgt service er www.freepay.dk men de har ikke så mange funktioner men er billigere...

Ellers kan du benytte amerikanske service

Klaus Jensen
Avatar billede itfree1 Nybegynder
12. april 2002 - 02:01 #5
kig på www.secnet.dk der har de det du mangler