Avatar billede prebenped Nybegynder
24. marts 2002 - 02:15 Der er 12 kommentarer

Oversættelse

Hej.

Findes der et program eller ligende som gratis kan oversætte en hel hjemmeside fra DANSK til ENGELSK.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. marts 2002 - 02:18 #1
du vil aldrig få den korrekte oversættelse med et sådan program, da der altid vil være ting i teksten der skal oversættes forskelligt, alt efter meningen, og det er der ingenprogrammer der kan, så på med vanten og oversæt selv
Avatar billede jimsim Nybegynder
24. marts 2002 - 02:18 #2
Prøv InterTran http://www.tranexp.com:2000/InterTran
Men jeg vil ikke love at det bliver 100% korrect. Men det er gratis, og den kan tage en URL ad gangen...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. marts 2002 - 02:23 #3
prøvede med mit indlæg

du vil aldrig få den korrekte oversættelse med et sådan program, da der altid vil være ting i teksten der skal oversættes forskelligt, alt efter meningen, og det er der ingen programmer der kan, så på med vanten og oversæt selv

og fik følgende:

you'll never get the accurate translation by a such bill , when there forever vil være things to the text there shall interpret differently , according to the idea , and it is there none programs there can be , so at by accustomed and translate themselves

så bedøm selv...
Avatar billede jimsim Nybegynder
24. marts 2002 - 02:25 #4
Ja den var ikke gået til en eksamen... men man får da meningen med... så'en da :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. marts 2002 - 02:27 #5
men det vil ikke se ret godt ud på en hjemmeside, eller noget andet dokument til offentliggørelse, for den sags skyld, ville selv oversætte på "gammeldaws" manér
Avatar billede jimsim Nybegynder
24. marts 2002 - 02:33 #6
Vi ved jo ikke hvad Preben skal bruge det til...
Men hvis man vil ha' noget gratis, får man jo også hvad man "betale" for...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. marts 2002 - 02:38 #7
han skriver at det er til en hjemmeside...
Avatar billede jimsim Nybegynder
24. marts 2002 - 02:42 #8
Ikke til... men en...
Avatar billede prebenped Nybegynder
24. marts 2002 - 02:48 #9
Det er til at oversætte en hjemmeside fra DANSK til ENGELSK
Avatar billede prebenped Nybegynder
24. marts 2002 - 02:50 #10
JEg har prøvet http://www.tranexp.com:2000/InterTran
Men oversættelsen er ikke god nok, så jeg må igang på den "gammeldaws" manér.
Avatar billede mufle Nybegynder
24. marts 2002 - 03:01 #11
LOL!!!! Undskyld en totalt ligegyldig kommentar, men for fa'en nogen sjove oversættelser man kan få på den hjemmeside.... Dansk er bare ikke til at oversætte sådan.

Mufle...
Avatar billede echsphilee Nybegynder
24. marts 2002 - 06:33 #12
hvis du har problemer med at selv at skulle oversætte til engelsk, vil jeg da gerne hjælpe. bare du ikke har en kæmpe side for det har jeg ikke tid til. du kan jo kontakte mig på kasper500@cyberjunkie.dk :-)