Avatar billede fronse Nybegynder
23. marts 2002 - 23:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

rock band i, I Kina Spiser De Hunde

hva hedder det rock band der bliver skudt i, I Kina Spiser De Hunde???? de synger en sang om en fjæsing
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 00:00 #1
*LOL* Garanteret Red Warszawa så. :)
Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 00:01 #2
fjæsing fjæsin fjæsing ulækker fisk eller noget i den retning lyder sangzen
Avatar billede hemning Nybegynder
24. marts 2002 - 00:02 #3
Det er Red Warszawa!
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 00:03 #4
Det er det i *den* grad. Du får et svar. :)
Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 00:03 #5
det fattede jeg jo ikke noget af så du hedder Garanteret Red Warszawa
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 00:05 #6
Red Warszawa << det er det de hedder.
Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 00:05 #7
okay n0rmality det er ikke næmt at læse når man har arbjedet på høvtryk siden kl. 7.00 i morges (sover normalt til 12.00 det har sku været en lang dag)

du får opintene
Avatar billede hemning Nybegynder
24. marts 2002 - 00:06 #8
;o)Du kan endda slå det op på I Kina Spiser De Hunde's website:
http://www.ikinaspiserdehunde.dk/
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
24. marts 2002 - 10:21 #9
http://www.rw.dk/

"Fjæsing, fjæsing, ulækker fisk
Fjæsing, fjæsing, vammel og bidsk
Fjæsing, fjæsing, det' nu du skal bide
Fjæsing, fjæsing, fortjener at lide"

Jo-joh, de har skam lavet en del skæg og ballade :o) Tjek deres hjemmeside og få et indtryk; og tag til mindst én af deres koncerter!!! Det er for fedt og moooooooooorsooooooooomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 23:11 #10
kreidlerhansen

det lyder som om det er nogle du kender meget til
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. marts 2002 - 03:50 #11
Hehe, jooooooooooooooooo, jeg har da været til at par af deres koncerter! En tre-fire stykker, i hvert tilfælde :o) Det er nok noget af det fedeste at opleve dem på scenen! Det skyldes nok, at de (1) ikke er opreklamerede (2) gør det fordi de synes det er sjovt (3) at de er ligeglade med om de spiller dårligt, bare der er gang i den!
De har endnu ikke været en skuffelse :o) Dog skal man ikke tage deres tekster alt for højtideligt; i en del tilfælde er sangene bare skrevet, så de rimer bedst muligt :oD
Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:03 #12
hihi de synger ret dårligt men det er fandme fed musik