Avatar billede 10m Nybegynder
23. marts 2002 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ati radeon 8500 counter-strike

Jeg har et ati kort og spiller counter-strike.
Jeg får den besked "overflow" på consolen.
Hvad gør jeg hvis jeg har hentet "ati fix" den fil man skal hente og installere.
Jeg har prøvet at installeret den i Hl og Cs mappen men uden held.
Der har været mange indlæg om dette problem men jeg har ikke fundet "det korrekte svar" nogen der kan beskrive "how to do step by step"
Jeg bruger OS Win XP og har HL-CS version.
Avatar billede hemning Nybegynder
24. marts 2002 - 00:46 #1
Når du har downloadet filen, skal du bare kopiere filerne over i hoved mappen for Counter Strike! Du skal bare overskrive filerne! Du kan jo muligvis gemme de gamle i en mappe for sig selv! Det skulle gerne virke fint ;o)
Avatar billede hemning Nybegynder
24. marts 2002 - 00:47 #2
OK, nu da du har Half Life med Mod, så er det selvfølgelig Halflife versionen af patchet du skal bruge, og det er Half Life du skal kopiere filerne over i ;o)
Avatar billede 10m Nybegynder
28. marts 2002 - 12:35 #3
mange tak for det svaret :) her er 60 stærke:)
Avatar billede hemning Nybegynder
28. marts 2002 - 17:53 #4
Tak for ponit og hed og lykke med Counterstrike :o)