Avatar billede victor44 Nybegynder
10. juni 2000 - 00:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IE501 dør på bestemt URL

Hej jeg har lige opgraderet til IE 5.01 og nu kan jeg ikke bruge http://www.jobworld.dk mere.
IE går fuldstændig kold og æder alle CPU resourcer. Jeg har prøvet at geninstallere den, ny service pack 5 osv.
Det er kun på ovenstående URL der er problemer med. Nogen der har ideer ??
OS = NT 4 sp 5
Avatar billede phylox2 Nybegynder
10. juni 2000 - 00:07 #1
Jeg er lige med på en lytter .. det samme sker for mig, når jeg er på www.edbpriser.dk og trykker på "Øvrige hardware"
Avatar billede philiph Nybegynder
10. juni 2000 - 01:05 #2
Et skud i tågen:

Gå i tilføj/fjern programmer, find IE 5, og vælg reparer.
Avatar billede trooper Nybegynder
10. juni 2000 - 02:02 #3
ehh nye service pack 5...mener du ikke 6.a
Avatar billede victor44 Nybegynder
10. juni 2000 - 11:06 #4
Jeg mener SP5. Og når jeg siger ny er det fordi den er lagt på igen.
6a sucks.
Avatar billede victor44 Nybegynder
10. juni 2000 - 11:41 #5
Philip << reparer hjælper ikke :-(
Avatar billede victor44 Nybegynder
10. juni 2000 - 16:22 #6
Phylox, har du også haft 'blå skærm' ?
Det har jeg netop oplevet når jeg ignorerer at den er langsom og bare klikker på nogle af de links der er kommet frem.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
10. juni 2000 - 16:48 #7
Nej, det får jeg ikke .... jeg tvinger gerne browseren til at lukke ...
Avatar billede victor44 Nybegynder
10. juni 2000 - 18:35 #8
Jeg har netop installeret NutScabe og det virker.
Hvis der er nogen der kommer med en løsning der er anderledes end at man skal installere NT om eller i den dur er pointene hjemme.
God fornøjelse
LINUX nørden.

Avatar billede sjensen Nybegynder
11. juni 2000 - 23:26 #9
Har du prøvet at checke opsætningen af IE5 ? Der er rigtigt mange forskellige ting du selv kan sætte direkte fra Options, herunder diverse tilladelser til at køre forskellige funktioner på din maskine, downloads af diverse, o.s.v.

Det er muligt at der her er en konflikt med nogle af de funktioner (java?) de bruger på jobworld.
Avatar billede victor44 Nybegynder
13. juni 2000 - 22:29 #10
Sjensen, jeg har nu forsøgt at slå alt fra og når jeg slår billeder fra så virker det. Det er dog bare meget svært at finde rundt på sitet da de benytter imigemaps.

Pointene går til dig.
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juni 2001 - 15:54 #11
weird... jeg har IE 5.01 med SP 6a og den virker fint på www.jobworld.dk