Avatar billede scoredyr Nybegynder
23. marts 2002 - 17:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

stemme samtale over MSN, igennem Tiscali ADSL(CISCO 677)

Hvad skal jeg gøre for at det vil virke??????? Jeg kan heller ikke dele applicationer med andre.... Jeg har allerede ødelagt 1 router. vad at slå NAT tabellen fra.... Hvad gør jeg nu step for step???
Avatar billede scoredyr Nybegynder
23. marts 2002 - 17:09 #1
Skal lige sige jeg har fået en ny!!! (Bare så der ikke er nogen der siger at jag skal få en ny) :-D
Avatar billede _garfield_ Nybegynder
24. marts 2002 - 03:57 #2
Det kan ikke ladesig gøre pga. den protokol som MSN bruger (H.323), som routeren ikke kender :-(
det har noget at gøre med hvordan programet finder sigen ipadresse, det bliver attid den lokale, som den så putter ned i datapakken og sendet til modtager, modtager svare så til den ip det stod i pakken der blev modtaget.
resultatet bliver at det date der skal tilbage havner et forkert sted.
Avatar billede jakeman Nybegynder
26. marts 2002 - 11:26 #3
Hvordan kan du ødelægge en router ved at slå NAT tabellen fra???
Avatar billede scoredyr Nybegynder
12. juli 2002 - 12:34 #4
Spm lukkes takker for svar..... har nu fået Internet igennem KabelTV det virker 100%