Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 11:57 Der er 24 kommentarer

Stofanet - dårligt? anden gang

prøver igen....
Jeg har haft Stofanet i snart et halvt år, og jeg er godt utilfreds med det!
De hastigheder jeg oplever her, er stort set til grin.
Har prøvet at snakke med stofanet op til flere gange, men de mente ikke der var noget de kunne gøre.
Men jeg syntes at en hastighed på 2-3 kb/sek er totalt til grin.
Man ønsker sig jo næsten tilbage til 56K!
En anden ting er at det er fuldstændigt umuligt at bruge programmer som f.eks. kazaa, Direct connect osv...
Nogen der har en løsning eller har samme problem?
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2002 - 12:02 #1
kunne du ikke nøjes med et spørgsmål.... det er imod ekspertens regler at oprette samme spørgsmål flere gange

mvh.
questis.dk
Avatar billede bullsh4rk Nybegynder
23. marts 2002 - 12:05 #2
Jeg kan godt følge dig, men det jeg bruger stofanet mest til er at spille cs, der ligger min ping til helt oppe på 200-300. Og når jeg downloader fra kazaa eller morpheus tager det en hel krig bare for at downloade et par mb...

ps. og nu har de fanme også sat priserne op :(
Avatar billede nz Nybegynder
23. marts 2002 - 12:08 #3
få dig en rigtig ADSL linie i stedet - det virker bare - selvfølgelig er det også noget dyrere

nz
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
23. marts 2002 - 12:17 #4
ja få dig en rigtig adsl linie....
det er dan sammen hastighed HELE tiden...
Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 12:32 #5
jeg har også tænkt mig at få en rigtigt adsl forbindelse, men jeg kan først få den den 01.05....
men hvilken er så billigst uden at skulle oprette telefon abonnoment samtidige?
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
23. marts 2002 - 13:19 #6
du kan prøve at kigge lidt på den side her http://www.teleprisguide.dk/

husk alle priser for for et kvartal
Avatar billede s.b.a Nybegynder
23. marts 2002 - 20:35 #7
Jeg ADSL..er simpelthen det bedste :)... og så vil jeg råde dig til at vælge CyberCity som udbyder ;)

S.B.A
Avatar billede souledout Nybegynder
24. marts 2002 - 17:14 #8
Har Cybercity og er meget tilfreds! Du låner router gratis (til forskel fra f.eks. Tiscali), som du selv kan og MÅ lave NAT-entries i (til forskel fra f.eks. Teledanmark). Desuden har jeg personligt oplevet supporten som værende god og hurtig. Min hastighed: Altid ca. 27-28 kbytes/sek på en 256/128 linie.

/SouledOut
Avatar billede thejackal Nybegynder
24. marts 2002 - 17:58 #9
Okay, det ser vist ud til at størstedelen af de meddelser jeg har fået går på cybercity.
Det må vist være det man skal have....
Avatar billede luckyloke Nybegynder
25. marts 2002 - 21:13 #10
Cybercity ADSL rules!!!
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:36 #11
lukketid ?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. december 2002 - 16:39 #12
Hehe questis, du er på jagt var ;o)

Suran
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. december 2002 - 16:39 #13
Hvad fanden, nogen skal jo gøre det :)

Suran
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:43 #14
tog lige og kørte de 1438 spm igennem jeg deltog i *GG*
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. december 2002 - 16:45 #15
Hehe.. Ok Hold kæft mand, det kunne jeg ikke gøre... ;o)... Godt arbejde :)

Suran
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:49 #16
uden den store effekt *GG* vist kun dig der har reageret + nogen udestående parter *GG*
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. december 2002 - 16:52 #17
De skal nok reagere, alle dem der deltager i SPM'et skal bare blive ved med at skrive om den ikke skal lukkes.. Så skal de nok reagere, medmindre de aldrig tjekker E-mail ;o)

Suran
Avatar billede capriole Nybegynder
25. december 2002 - 16:58 #18
ang. Stofanet, så kan jeg slet ikke genkende din/jeres kritik. Jeg har en normal download på ca. 150 kb/sekund, sjældent lavere end 100. Jeg vil da antage at det er andres upload der er problemet når du benytter p2p programmer.
Eneste kritik jeg har til stofanet er deres max. på 5 giga for de 300kr./md.

Gælder din lave download generelt vil jeg da foreslå en grundig scanning for virus og især spyware.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 17:01 #19
capriole>> vil sige at jeg har skiftet grundet deres dårlige forbindelse i Næstved området, efter at have en netværks konsulent til at kigge på det.

og eftersom at det virker perfekt med tdc i dag, må det jo være stofa den var galt hos :)
Avatar billede capriole Nybegynder
25. december 2002 - 17:04 #20
ja, det er jo et problem for alle udbydere at de ikke lever op til deres forventninger i lokalområder. Det gælder også for tdc's linier når du kommer længere end 2,5 km. væk fra nærmeste central. På min arbejdsplads kan vi max. få en 256 linie ind og det er noget hø når der står 15 pc,er på linien..
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 17:06 #21
jeps.... derfor kan man som sådanne jo også kun advare om det i lokale områder *SS*
Avatar billede capriole Nybegynder
25. december 2002 - 17:10 #22
men alligevel vil jeg da stadig råde thejacal til at scanne sin pc for spyware hvis han ikke allerede har gjort det og i det hele taget tjekke om andet software begrænser trafikken. Var absolut ikke min mening at starte eller deltage i en udbyderkrigsførsel :)
Avatar billede capriole Nybegynder
25. december 2002 - 17:15 #23
ups - spørgsmålet er fra engang i marts, det havde jeg sgu ikke set..
jeg løber langt væk efter jeg lige bakker op om dit forslag om at lukke det, he he, håber ikke jeg får årets fjumrepris for det....
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 17:18 #24
*GG*