Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 11:46 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Stofanet - dårligt?

Jeg har haft Stofanet i snart et halvt år, og jeg er godt utilfreds med det!
De hastigheder jeg oplever her, er stort set til grin.
Har prøvet at snakke med stofanet op til flere gange, men de mente ikke der var noget de kunne gøre.
Men jeg syntes at en hastighed på 2-3 kb/sek er totalt til grin.
Man ønsker sig jo næsten tilbage til 56K!
En anden ting er at det er fuldstændigt umuligt at bruge programmer som f.eks. kazaa, Direct connect osv...
Nogen der har en løsning eller har samme problem?
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
23. marts 2002 - 11:49 #1
Har samme problem. Vores stofanet virker til tider fint. På andre tidspunkter virker det slet ikke. Og så sætter de priserne op til 300 i stedet for 200 kr. om måneden.
Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 11:50 #2
Ja det er lidt latterligt.
Og de 1000 ekstra mb hjælper ikke mig meget, da jeg ikke kan downloade nogen steder fra med den hastighed!
Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 11:50 #3
Men har i også snakket med stofanet?
Avatar billede samsung Nybegynder
23. marts 2002 - 11:51 #4
Jeg har stofanet, og er ganske tilfreds, bruger selv Kazza, og min overførelses hastighed ligger på 2-3 kb optil 35 kb,, hvis jeg bruge winmx er det dog oftest 10 kb.. ved ftp overførelses mellem 2 på samme stofanet ligger den tpisk på 35-40 kb,har dog prøvet 65 kb...
Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 11:53 #5
okay jeg har selv prøvet på kazaa med hastigheder mellem 0,1 kb og den højeste nogensinde er 10 kb....
normalt ligger den på 2 kb....
på ftp er den på 2-3 kb igen....
og ftp'en ligger på en 256 kb upload...
Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 11:54 #6
hvor bor du henne i landet samsung?
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
23. marts 2002 - 11:54 #7
Jeg har snakket med stofanet flere gange, nogle gange har du kunnet få det til at virke ovre fra deres computer. Andre gange har de sagt at der kommer en teknikker ud. Ham har vi bare aldrig set noget til.... Lige fortiden kører vores net fint.
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
23. marts 2002 - 11:55 #8
Jeg har stofanet i Horsens.
Hvor har i andre ???
Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 11:56 #9
jeg har stofanet i skælskør...
Avatar billede bullsh4rk Nybegynder
23. marts 2002 - 12:07 #10
hvad sker der, hvor blev mit svar af!!!!!!!!!!!!!!!:(
Avatar billede bullsh4rk Nybegynder
23. marts 2002 - 12:07 #11
jeg har i aalborg
Avatar billede bullsh4rk Nybegynder
23. marts 2002 - 12:09 #12
Det er fanme for dumt af dem, de langsomme hastighederr, og alligevel 300kr om måneden, teledanmarks webspeed er dobbelt så hurtigt og koster det samme,  med halvt så mange fejl og så meget download du har lyst til
Avatar billede cocio Nybegynder
23. marts 2002 - 12:16 #13
I skal tage Cybercity istedet... :)
Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 12:30 #14
ja men hvad skal der til for at kunne få teledanmark webspeed?
der er ikke mulighed for at få adsl i min by før 1 maj....
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
23. marts 2002 - 12:40 #15
Hastigheden afhænger jo af HVOR du henter fra og måske er det FORDI dem du henter fra kører 56k.

Når jeg normalt henter fra en alm. http server kører jeg med 22-50kb/s hvis jeg henter fra en god en så 70-100 kb/s og har været oppe på 330 kb/s

Stofanet århus.
Avatar billede thejackal Nybegynder
23. marts 2002 - 12:56 #16
okay, men jeg syntes at det er lige meget hvor jeg henter fra.
har hentet fra en af mine venner hvor jeg kun kom op på 5 kb...
Avatar billede dribble Nybegynder
26. marts 2002 - 10:29 #17
jeg har oxo hørt meget dårligt om stofanet....har dog selv 2Mbit via TDC

Men min far har Stofanet (Haslev-4690)og kan ligger og svinger imellem 30-100 KB/Sec og nogen gange dropper den helt ud, så efter min mening er Stofanet noget møg.

og hvad hjælper det at de sætter DL op til 6 GB

hvis man tager TheJackal eksemple vil det tage ham 462,89 timer at DL 6 GB....og det er 2 uger 5 dage og 6 timer med konstant DL det vil tage ham at overskride hans 6 GB grænse :O)