Avatar billede jalaboo Nybegynder
23. marts 2002 - 10:25 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

exit signal Segmentation fault (11)

Hvad betyder dette:
[Sat Mar 23 10:21:56 2002] [notice] child pid 18537 exit signal Segmentation fault (11)

Det kommer fra Apache's error_log.
Avatar billede brilleaben Nybegynder
23. marts 2002 - 11:19 #1
Fra sig 11 faq'en (http://www.bitwizard.nl/sig11/)

QUESTION
Signal 11, what does that mean?

ANSWER
Signal 11, or officially know as "segmentation fault", means that the program accessed a memory location that was not assigned. That's usually a bug in the program. So if you're writing your own program, that's the most likely cause. However, this FAQ will concentrate on the possibilities besides that.
Avatar billede airforce1 Nybegynder
23. marts 2002 - 13:14 #2
Jeg havde lignende fejl i min REdHat linux. Det skyldtes en defekt RAM klods.
Avatar billede jalaboo Nybegynder
24. marts 2002 - 19:22 #3
tak :)