Avatar billede freeman Nybegynder
09. juni 2000 - 16:43 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

DOMÆNER !!!! HVOR !!!!

Jeg er på udkik er efter en anderledes domæne til en profil for mig selv...

Der findes jo mange endelser (.com, .dk osv), men jeg ville gerne have nogle andre...

Kender I nogle steder hvor dette er muligt... (de må meget gerne være billige :-)
Avatar billede nse Nybegynder
09. juni 2000 - 16:53 #1
http://www.digiweb.dk
http://www.azero.dk
Men de er temmelig dyre i afgifter.
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 17:56 #2
jeg vil tro du bare kan gå ind på:
www.html.dk(eller .com)
Avatar billede denboj Nybegynder
09. juni 2000 - 18:05 #3
Der er jo monopol på endelserne og du kan ikke bare få lov at oprette et nyt. Og i virkeligheden er det vel ikke særlig meget ide i at åbne en .co.uk (england) adresse :-)
Avatar billede freeman Nybegynder
09. juni 2000 - 18:07 #4
Azero udbyder kun de normale + .it
digiweb.dk gør hvis det samme, men er alt for dyre..
Det jeg søger er en udenlanske, jeg kunne godt tænke mig at købe et .is domæne...
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 18:07 #5
men ellers så prøvpå freeserve.co.uk
Avatar billede freeman Nybegynder
09. juni 2000 - 18:15 #6
>>>nostra_d92:
der ligger kun nogle fra UK...

>>>
er der ingen som kender til hvor man kan købe .is domæner ?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
09. juni 2000 - 18:18 #7
http://speednames.com/
Eller http://speednames.dk hvis du vil have det på dansk!
Avatar billede freeman Nybegynder
09. juni 2000 - 18:45 #8
fås de ikke billigere, jeg synes at speednames er temmelig dyre...
Avatar billede holmager Nybegynder
09. juni 2000 - 20:03 #9
bedst og billigste sted at købe domæner er direkte ved kilden

www.domaindirect.com
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
09. juni 2000 - 20:20 #10
>> freeman, jeg synes også de er for dyre, men de er umiddelbart de eneste jeg ved sælger stort set alle top domains!
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. juni 2000 - 20:47 #11
Domainforum.dk er rigtig gode men priserne er jeg ikke helt sikker på er de billigste.
(Hvor ironisk mens jeg skriver dette kører der i toppen af siden en reklame for newdomain.com :)
Avatar billede freeman Nybegynder
09. juni 2000 - 21:12 #12
jeg siger tak til tigerdyt og benytter mig at speednames.com
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. juni 2000 - 21:59 #13
Tigerdy--->R<-----
Husk at godkende hans svar :)
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2000 - 23:07 #14
Du kan lave din Site på en gratis server og bruge Come to: dit domænenavn. Dette er også gratis.