Avatar billede fuxi Nybegynder
09. juni 2000 - 15:52 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hastighed - Hvilket valg

Jeg står over for at skulle være med til at udvikle et temmeligt stort system (en com side).
Serveren vil blive UNIX med endten Oracle eller DB2.
Nu er mit problem ligesom hvilket sprog skal vi kode i.
Skal det være Cold Fusion, PHP4, ASP
eller andet. Er der nogen der har noget erfaring med hvad der vil virke mest stabilt med denne opsætning???
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 16:10 #1
mit bud er php4 det har jeg set mange steder og skal til at bruge selv så det er mit bud:-)
held og lykke
Avatar billede chruker Nybegynder
09. juni 2000 - 16:13 #2
Og ASP på Unix er der vist ikke meget grin med.

Måske var JSP noget.
Avatar billede michaelras Nybegynder
09. juni 2000 - 16:14 #3
Mit bud ville være PHP

Både Cold Fusion og ASP udvikles primært til Windows (Allaire er dog lige kommet med en linux version af Cold Fusion, og ang. ASP findes der Chili!Soft (http://www.chilisoft.com) til unix/linux) hvorimod PHP udvikles primært til unix/linux og portes så til Windows og/eller andre OS'er

Michael
Avatar billede fuxi Nybegynder
13. juni 2000 - 15:16 #4
Hej michaelras
Kan du ikke lige give et svar istedet for en kommentar, så kan du lige få en bid af kagen :)
Avatar billede fuxi Nybegynder
19. juni 2000 - 16:23 #5
Sorry michaelras men de andre var sikkert ved at være utolmodige :0)
Avatar billede michaelras Nybegynder
20. juni 2000 - 16:35 #6
Gør ikke noget, Det var bare ment som en kommentar, idet jeg ikke var sikker i min sag ang. hastigheden...

Michael