Avatar billede solkaer Nybegynder
22. marts 2002 - 17:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Bios og geforce

Jeg har fået nyt grafikkort et Geforce 2 TI  samtidigt har jeg et onboard grafikkort som skal slås fra så jeg kun bruger det der sidder i AGP-slottet. Mit gamle grafikkort sad osse i AGP-slottet, med da jeg så tog det ud og satte det nye i slottet forsvandt den linie i min bios der giver mulighed for at vælge AGP-slot i stedet for Onboard grafik, hvad gør jeg.
Avatar billede the_email Nybegynder
22. marts 2002 - 17:38 #1
Du kan bare deaktivere det inde i Windows, havde det samme problem, så installer det der onboard og deaktiver det.

TheEmali.
Avatar billede solkaer Nybegynder
22. marts 2002 - 17:40 #2
hvordan gør man det ?
Avatar billede solkaer Nybegynder
22. marts 2002 - 17:41 #3
er det bare inde i enhedhåndteringen
Avatar billede nikolan Nybegynder
22. marts 2002 - 17:42 #4
jep
Avatar billede nikolan Nybegynder
22. marts 2002 - 17:44 #5
Fjern dit grafikkort i enhedshåndtering, og instaler det PC'en finder. Hvis det er dit onboard så deaktiver det og instaler dit andet bagefter
Avatar billede nikolan Nybegynder
22. marts 2002 - 17:44 #6
(deaktiveres i Bios)
Avatar billede solkaer Nybegynder
22. marts 2002 - 17:58 #7
jeg kan ikke få deaktiveret kortet i biosen
Avatar billede the_email Nybegynder
22. marts 2002 - 17:59 #8
Nej, du skal deaktivere det i Windows, ved hjælp af Enhedshåndtering
Avatar billede the_email Nybegynder
22. marts 2002 - 18:00 #9
Højreklik på kortet og tryk egenskaber og sæt et flueben i Deaktiver denne enhed.
Avatar billede solkaer Nybegynder
22. marts 2002 - 18:01 #10
ja det har jeg også prøvet men det finder det alligevel igen og sætter jeg monitoren til AGP-porten er det bare sort skærm og den vil ikke starte op
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2002 - 01:04 #11
Prøv i bios at loade default og se om du har mulighed for at vælge AGP-slot igen.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 00:04 #12
Har du fået svar på spørgsmålet?
Avatar billede the_email Nybegynder
04. april 2002 - 22:16 #13
Øhm... Har du opgivet eller Ufc´s svar?
Avatar billede the_email Nybegynder
04. april 2002 - 22:16 #14
eller Ufc´s svar? = eller virkede UFC´s svar
Avatar billede solkaer Nybegynder
05. april 2002 - 18:51 #15
nej jeg har ikke opgivet, problemet er løst. Det sad løst og skulle bare trykkes ordentligt fast i porten.