Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
22. marts 2002 - 17:32 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

stort problem det ødelægger min ferie 200 point til den dr hjælpe

her den anden dag fik jeg ny skærm og da den var sat på plads ville min stedfar (som ikke ved noget specielt om computere) "rydde op" og efter han har gjort det har det være nogle problemer.
1. når jeg vil installere mit nye spil Renegade så når jeg trykker på installer siger den med det samme programfejl nogen der kan hjælpe????*please*
2. efter han ryddet op var det problemer med cstrike som har kørt fint men nu er min ping 2300 i stedet for 100 hvordan kommer jeg tilbage til 100???

den der kan hjælpe har 200 point i møde!

kh kristian thostrup

(i starten havde jeg skrevet at man kunne få 500 point så hvis DU er den der kan hjælpe finder vi nok en måde du kan få resten på!)
Avatar billede hojben Novice
22. marts 2002 - 17:34 #1
Max 200 point!!

No matter what.. ellers sig goddag til www.sharksforum.com

Hojben/CA
Avatar billede nikolan Nybegynder
22. marts 2002 - 17:38 #2
Hvad mener du med at rydde op?
Avatar billede freeman Nybegynder
22. marts 2002 - 17:39 #3
Hvorfor ikke bare formatere det hele, og smide programmerne ind igen ?... Det slår aldrig fejl !
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
22. marts 2002 - 17:40 #4
rydde lidt op i de programer der ikke skulle bruges og han har vist slettet noget forkert
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
22. marts 2002 - 17:41 #5
freeman: jeg skal bruge instruktion!
hvad skal jeg gøre helt præsict???
Avatar billede freeman Nybegynder
22. marts 2002 - 17:44 #6
Gå ud i dos og skrive format c:

eller..

Du kan lave en startdiskkette i Tilføj/fjern programmer som ligger i kontrolpanelet.. Smid startdisketten ind og genstart... Så booter den på disketten og start den i dos, eller et komandoprogram..
Der skriver du så format c: og så sletter den alt..

Derefter installere du bare operativsystemet igen..
Avatar billede freeman Nybegynder
22. marts 2002 - 17:45 #7
Hvis det er en nyere computer & en orginal windows CD.. Så der er nok boot på CD'en.. Så efter at du har formatere, skal du bare smide CD'en i (og diskettenud).. derefer genstarte... Og så køre installationen..
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
22. marts 2002 - 17:47 #8
stadig ikke helt med!
efter jeg eventuelt har gjort det vil den så ikke sige programfejl igen??
når jeg prøver at installere?
eller få min ping ned på 100???
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
22. marts 2002 - 17:47 #9
freeman: den sidste der prøver jeg lige!
Avatar billede sukos Juniormester
22. marts 2002 - 17:49 #10
Hvordan skulle en ny skærm ha' indflydelse på dit problem????

Du tror ikke det er fordi du har fået dig en virus?
Avatar billede sukos Juniormester
22. marts 2002 - 17:50 #11
UPS -- "rydde op" mener du i computeren, slette ting og så'n?
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
22. marts 2002 - 17:54 #12
sukos: lige netop jeg tror han slettede 10-12 programmer som jeg ikke vidste hvad var
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
22. marts 2002 - 17:55 #13
freeman: genstarte virker ikke og jeg ved heller ikke hvorfor det skulle virke
Avatar billede freeman Nybegynder
22. marts 2002 - 18:02 #14
hvorfor formatere du ikke som jeg skrev ?

Lav den startdiskette for formater derefter computeren..
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
22. marts 2002 - 18:42 #15
freeman: det kan jeg ikke finde ud af!
Avatar billede freeman Nybegynder
22. marts 2002 - 19:24 #16
Lad den startdiskette som jeg beskrev... og genstart så computeren med disketten i... Det er ikke så svært !
Avatar billede rebecca Novice
23. marts 2002 - 02:32 #17
hvilken windows version bruger du?????
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2002 - 02:38 #18
Der er overhovedet ingen grund til at formatere din harddisk.

Det er altid den sidste udvej og ikke det første man skal kaste sig ud i.

Grunden til at din ping har været så lav er, at der i dag har været problemer med internettet.

Så det er ikke din pc der fejler noget i den henseende.

Mht. Renegade er jeg nødt til at have den nøjagtige fejlbeskrivelse.
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
23. marts 2002 - 11:41 #19
rebcca: jeg har windows 2000
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
23. marts 2002 - 11:44 #20
schulze: min ping har været pisse høj ligesiden min stedfar ryddet op så det har nok ikke noget med internettet at gøre

Renegade: når jeg gerne vil installere så trykker jeg på installer og så skriver den altid program fejl!
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2002 - 12:29 #21
Hvad med hastigheden på Internettet er den ok eller er den også langsom?
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
23. marts 2002 - 17:34 #22
schulze: jeg har adsl så jeg gætter på at den er fin
Avatar billede rebecca Novice
23. marts 2002 - 22:32 #23
Er der ikke noget med at man kan trykke på F8 ved opstart af pc'en, hvor man får en menu hvor man kan gendanne/reparere Windows 2000
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
10. april 2002 - 19:30 #24
jeg har prøvet f8 og det virker ikke
Avatar billede j0ker Nybegynder
10. april 2002 - 19:36 #25
"...at der idag er problemer med internettet..." Hehe... Mener du hele internettet schulze? *GG*
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
17. april 2002 - 14:35 #26
jeg har ikke fået svaret på problemet og lukker fo forslag