Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 15:23 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Min mikrofon?

Jeg har et problem..

Jeg har et headset, hvor der også er en mikrofon, men min mikrofon virker ikke helt, og stikkene er sat rigtig i bagved computeren. Min mikrofon har virket igår, men i dag virker den overhovedet ikke??

Hvad kan jeg gøre for at få den til at virke igen?
Avatar billede nikolan Nybegynder
22. marts 2002 - 15:25 #1
Hvis du dobbeltklikker på højtaleren ned i højre hjørne kan du se om den evt. skulle være slået fra.
Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 15:27 #2
Det er den ikke?
Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 15:39 #3
Alt er som der skal være, men kan stadigvæk ikke bruge min mikrofon..
Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 15:59 #4
HALLO... Nogen der vil hjælpe mig???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 19:42 #5
det er lissom lidt svært at hjælpe.....
har du prøvet alt, er det nok mikrofonen der er røget (el. løs forbindelse..)