Avatar billede per.johansen Nybegynder
09. juni 2000 - 13:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Accessdatabase

Hvordan opretter jeg en ny accessdatabase på et eksisterende  websted i Frontpage
Avatar billede martens Guru
10. juni 2000 - 00:01 #1
Du kopierer blot databasen ind i webbet.

Tænker du på en en ODBC-connection ?

Benytter du FP 98 eller 2000 ?
Avatar billede west Nybegynder
12. juni 2000 - 00:39 #2
lav en "indsæt database resultat" i din side og vælg så "ny database tilslutning", "opret", "tilføj ny" og henvis til din database. (FP2000)
west:-)
Avatar billede west Nybegynder
12. juni 2000 - 00:41 #3
undskyld jeg så ikke at det var en ny du ville lave.
lav en formular og vælg formular egenskaber og klik på "gem i database" og tryk på "indstillinger" og tryk "opret ny"
:-)
Avatar billede per.johansen Nybegynder
14. juni 2000 - 11:47 #4
Jeg har kopieret en md fil over i FP og oprettet en formular med diverse felter på en side, Jeg kan få en tilknytning mellem databasen i fp og tabellen I websettingsa slår databsen fra. Kan jeg ringe til dig