Avatar billede nikman Nybegynder
22. marts 2002 - 13:49 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Host Problem...

Jeg har et meget stort problem...
Http://www.norrea-bordtennis.dk som dagligt har ca. 30 besøgende (en af dk's største bordtennis-klubber) står jeg for... Jeg fik den hostet for noget tid siden hos http://www.dkwebonline.dk og det har da også fungeret perfekt indtil i går... Så gik DKwebonline ned og dermed også min side, og de kan jo heller ikke svare på mails...
Det skal måske lige siges at til trods for de billige priser de havde, virkede de ikke VILDT prof. Desuden er der en masse der har rykket for siden, og en masse som måske besøger for første gang, tror sikkert at det generelt er et dødt link, så de kommer formentlig ikke mere. HVAD KAN JEG GØRE??
Avatar billede hojben Novice
22. marts 2002 - 13:52 #1
flytte dit domain og hotel til fx www.cliche.dk
Avatar billede djblues Nybegynder
22. marts 2002 - 13:52 #2
evt Ny Udbyder .....
www.wannafind.dk
Avatar billede djblues Nybegynder
22. marts 2002 - 13:52 #3
evt Ny Udbyder .....
www.wannafind.dk
Avatar billede nikman Nybegynder
22. marts 2002 - 13:53 #4
Jamen, koster det ikke noget??
Avatar billede nikman Nybegynder
22. marts 2002 - 13:54 #5
Altså at få flyttet den, koster det ikke ekstra. Klubben ville give 500 kr,- og det var lige præcis hvad DKwebonline krævede...
Avatar billede dumbledore Nybegynder
22. marts 2002 - 13:55 #6
jo - det vil koste lidt!
Avatar billede dumbledore Nybegynder
22. marts 2002 - 13:56 #7
men jeg ved ikke om 500 er nok! - Maybe - maybe nok!
Først bør du nok finde et sted - så undersøge hvad det vil koste at flytte domænet og få nyt web-hotel!
Avatar billede djblues Nybegynder
22. marts 2002 - 13:57 #8
prøv at se priser under info på www.wannafind.dk
der står priserne, også for flytning, mener jeg.
Avatar billede djblues Nybegynder
22. marts 2002 - 13:59 #9
Det koster faktisk ikke noget for en flytning. Har lige kontrolleret dette. Altså ved www.Wannafind.dk
Avatar billede nikman Nybegynder
22. marts 2002 - 14:15 #10
Djblues>> Ja, det har jeg også lige set, MEN da jeg så udfyldte alle felterne igen, kom prisen 292,- frem og jeg havde så valgt dankort-betaling og så skulle jeg indtaste det nummer, det har jeg ikke lige lyst til at gøre, that was weird... Og jeg havde sat hak ved at det skulle være flytning af domæne, har godt nok sendt en mail til wannafind, men hvis I også lige kunne hjælpe, ville det være rart...
Avatar billede nikman Nybegynder
22. marts 2002 - 15:57 #11
Er der overhovedet ingen der kan hjælpe??
Jeg har ikke fået et svar fra Wannafind endnu.
Avatar billede nikman Nybegynder
22. marts 2002 - 16:04 #12
Hmmm, hvis det bliver ved sådan her, får djblues lige 2 point og så får jeg resten, det kan ikke passe at I ikke kan hjælpe mig i den situation...
Avatar billede nikman Nybegynder
23. marts 2002 - 09:49 #13
Nå, har modtaget svar fra Wannafind...
Eftersom det ikke var helt det svar jeg havde håbet på, får jeg 8, mens djblues må tage til takke med 7.