Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. juni 1999 - 02:38 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hvilke bannerreklamer giver gode penge pr. klik/pr. eksponering?

Hej

Jeg ville bare lige høre om der var nogen der kendte et par sider eller evt. en oversigt over hvilke firmaer der har de bedste bannerreklamer.

Det kan både være nogen der giver pr. klik men helst nogen der giver pr. eksponering.

Så hvis du kender et godt sted så skriv lige!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
17. juni 1999 - 09:34 #1
Det var ikke mange points fra en velhavende mand ;-)
Avatar billede Dan Nim Seniormester
17. juni 1999 - 10:03 #2
nææ, men hvorfor ikke prøve SELV at kontakte diverse firma'er :o)
Avatar billede Dan Nim Seniormester
17. juni 1999 - 10:03 #3
desuden, hvis JEG kendte nogle, så ville jeg sku ikke sige det ud !.

Det ville jo være totalt DUMT for mig :o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. juni 1999 - 12:23 #4
dkkarpen>> 15 point = let spørgsmål.
jeg mener ikke at det er ret svært at skrive et par URLs hvis man kender nogen.

chatstuff>> ok men skal jeg bare gå ind på firmaets HP og skrive til webmaster eller til info eller hvad og så høre hvad de kan tilbyde for visning af bannere?
Avatar billede katzip Nybegynder
17. juni 1999 - 13:05 #5
Hejsa.

Jeg kender et sted..

http://www.klikket.dk
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. juni 1999 - 13:32 #6
hmmm hvor er der en "webmasters look here" dims?
Avatar billede fagbog Nybegynder
17. juni 1999 - 17:20 #7
Cyberesben)
Banner Reklame : http://www.bannerreklame.dk

Bannerauktion: http://www.bannerauktion.dk - der kan du sætte dinn eksponeringer til salg.

vedr. klikket: http://www.klikket.dk - skal du ikke vælge da de ikke udbetaler noget som helst for tiden pga. økonomiske vanskligheder.

MVH

Henrik Mardov
HF Gruppen

Avatar billede bubby Nybegynder
17. juni 1999 - 17:35 #8
Hmmm... må det gerne være frække reklamer og kan de være udenlandske, så kig på http://filezland.cjb.net
Der kan du tilmelde dig, de giver 19 cents per klik og betaler ved 50$
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juni 1999 - 08:30 #9
Katzip: "Klikket er lukket!" siger den...
Avatar billede bubby Nybegynder
20. juni 1999 - 13:57 #10
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 14:49 #11
dem kender jeg allerede... de giver ikke ret meget

jeg har hørt om nogen steder som giver 50 øre pr. eksponering
Avatar billede asbjoern Nybegynder
20. juni 1999 - 16:32 #12
prøv siden http://www.clickagents.com de giver som minimum 10 cent og 1 $ for hver 1000 visninger
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 16:37 #13
øøøh mener du at hvis deres banner bliver vist 1000 gange får jeg en 1$ af dem?
Avatar billede kumfrys Nybegynder
20. juni 1999 - 19:39 #14
Her er en amerikansk, de giver 0,1$ pr. klik, og 1 $ pr. 1000 bannervisning.
Find dem her: http://ads.clickagents.com/cgibin/refer.ca?kumfrys , de er også pålidelige i deres udbetaling af checks.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 20:04 #15
kumfrys>> jeg gider ikke støtte dig med penge *GG*
Avatar billede bubby Nybegynder
20. juni 1999 - 23:45 #16
som sagt bruger jeg selv den som er på filezland.cjb.net de er gode
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 00:03 #17
hmmm hvor på den side er der nogle reklame ting?
Avatar billede asbjoern Nybegynder
21. juni 1999 - 15:16 #18
Jeg mener at man mindstfår 10 cent per klik og 1 $ per 1000 visningersom skrevet.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 15:55 #19
ok

kan du lige forklare mig om det er rigtigt at når jeg sætter reklamen på min side, så står der bare en reklame for clickagents?

eller skal jeg ændre det på nogen måde?
Avatar billede kumfrys Nybegynder
21. juni 1999 - 20:06 #20
Hvis du tilmelder dig igennem mig, er du sikker åp at blive optaget, ellers skal du igennem en meget lang proces, hvilket betyder fx mindst 3.000 besøgense /mdr
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 20:35 #21
kumfrys>> løgner... nåh men der fik du da 10 cent...

bubby>> forklar lige hvordan jeg gøre på filezland
Avatar billede bubby Nybegynder
21. juni 1999 - 21:29 #22
du går bare ind på siden og under banneret med hende kvinden klikker du på get sposnoret
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. juni 1999 - 01:54 #23
jeg accepterer bare clickagents... jeg kan jo ikke acceptere alle jeres svar :-(