Avatar billede mikemclarry Nybegynder
22. marts 2002 - 12:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Unspecified error

Hej
Jeg har lavet en siden som medlemmer skal melde sig til på. Den virker for så vidt godt nok og ser såden her ud. Men hvis siden løber ind i en ERROR, så f.eks. "File allready in use". Venter man så til filen ikke længere bruges kommer den her:
------------------------------------
Provider error '80004005'

Unspecified error

/Ny_Bruger/Forbindelse.asp, line 4
------------------------------------
også er skiddet eller låst denne fejlmeddelse vil ikke forsvinde... Hvad kan der være galt? Jeg sender gerne min kode hvis det skulle være nødvendigt.
Avatar billede mikemclarry Nybegynder
22. marts 2002 - 12:29 #1
Det er altså galt når siden efter en fejl vil åbne forbindelsen til db'en igen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. marts 2002 - 12:46 #2
File allready in use - hvad har det med mysql at gøre, det vil
den da aldrig sige?
Avatar billede fedefifi Nybegynder
23. marts 2002 - 00:28 #3
Lukker
Avatar billede darkside Nybegynder
23. marts 2002 - 00:30 #4
Hmmm 2 brugere??
Læs reglerne... http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede dmcn Praktikant
23. marts 2002 - 00:35 #5
mikemclarry : Du har 5 minutter til at redde din bruger med en kreativ forklaring på hvorfor din computer er blevet brugt til både mikemclarry og fedefifi.
Avatar billede darkside Nybegynder
23. marts 2002 - 00:40 #6
Hm n0rmality, er dette spørgsmål blevet tjekket??
http://www.eksperten.dk/spm/188199
Avatar billede dmcn Praktikant
23. marts 2002 - 00:43 #7
5 minutter er gået - begge brugere deaktiveres.
Avatar billede dmcn Praktikant
23. marts 2002 - 00:47 #8
darkside : Der er faktisk ikke kommet anmeldelser ind på nogen af brugerne, men jeg tjekker op på det nu.