Avatar billede frhavn Nybegynder
22. marts 2002 - 12:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Install af HP Color Pro GA via W2000 server

Hej ....

Jeg skal have install ovennævnte printer, på min server.
Hvordan tildeler man den et fast ip nr.? under DCHP - Revervation ? har prøvet det, jeg skal bruge en mac addresse...har en HP Jetdirect 400N siddende i min printer, der står et par nre. på, har prøvet at bruge dem uden resultat.
Jeg kan ikke pinge, det ip nr. som jeg har tildelt printeren.

Hjælp .... :o)

Tak/selv tak.
Avatar billede youcom.dk Nybegynder
22. marts 2002 - 12:51 #1
anbefaler du sætter den op ved hjælp af HP's egen admin tool.. det hedder HP-jet-webadmin
Avatar billede frhavn Nybegynder
22. marts 2002 - 13:14 #2
Hvor får jeg fat i den henne ?? kan ikke umiddelbart finde den på www.hp.com ??
Avatar billede nico76 Nybegynder
26. april 2002 - 20:00 #3
Du gå ind på Http://www.hp.com og vælger her feltet "Drivers and Downloads"
Herinde kommer der så et søgefelt hvor i du intaster "web jetadmin"
Du vil nu få forskellige variant frem på din skærm til forskellige O/S.

BTW en anden god ting vil være at opdatere dit MIO korts FW.

Mvh.

Nikolaj Brødbæk