Avatar billede engberg Juniormester
09. juni 2000 - 08:48 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Power calibration area full??

Hejsa

Jeg har lige haft 3 fejlbrændinger.... Min brænder gav mig denne melding "Power calibration area full". Altså 3 gange i træk!!

Er der nogen der kan forklare mig hvad der går galt og om det kan afhjælpes???
Avatar billede engberg Juniormester
09. juni 2000 - 09:08 #1
Det var faktisk programmet NERO der gav mig meldingen....
Avatar billede tttb Nybegynder
09. juni 2000 - 10:09 #2
Normalt kommer denne fejl ved brug af et dårligt medie.
Har du prøvet med andre medier ????
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juni 2000 - 17:19 #3
Er det noget snusk, det du brænder ? Der dukker sommetider nogle underlige fejlmeddelelser frem hvis du brænder f.eks. Psx-spil - pc-spil o.s.v. (har jeg hørt) :-)(((også selv om du bruger Nero)))
Avatar billede engberg Juniormester
12. juni 2000 - 11:26 #4
Det er ikke noget snusk!
Og jeg tvivler på at det er medierne, de virker strålende når jeg brænder almindeligt.
Meddelelsen kommer kun når jeg forsøger at kopiere en CD (Musik-demo!). Ikke når jeg laver en fra bunden (med mit eget software!).
Avatar billede pc-support Nybegynder
13. juni 2000 - 10:20 #5
Jeg har tidligere også fået den fejlmeddelelse, men er gået bort fra de helt billige medier og har ikke siden haft det problem. Så jeg vil give tttb ret i sit svar !
Avatar billede tttb Nybegynder
13. juni 2000 - 10:35 #6
Du skulle prøve at finde udaf hvad chipset du har på dit motherboard og så upgrader det med den nyeste driver.
www.bmdrivers.com Her finder du helt sikkeret din driver !!!!
Hvad er det for en brænder ???
Avatar billede engberg Juniormester
14. juni 2000 - 09:02 #7
En Acer
Avatar billede engberg Juniormester
06. august 2000 - 12:22 #8
Desværre ikke noget hjælp der hjalp, men lukkes skal skidtet!!! :)