Avatar billede radisen Nybegynder
22. marts 2002 - 08:00 Der er 3 kommentarer

Hot Spots i GoLive

Sorry FrontPage - men det var kategorien tættest på!
HotSpots....når man kører musen hen over et foto, så har jeg lavet flere "HotSpots". Disse HotSpots skal  -på samme side, og det er vigtigt - aktivere 3 stk. floating boxes - een med et billede, een med en overskrift og den sidste med et tektfelt hvori jeg vil placere en færdig html-tekstside.
Skal der placeres nogle actions i hovedet ? Jeg kan sagtens få HotSpot-feltet "aktivt", men så skal der også vælges actions...hvilke?  De 3 floating boxe skal også "klargøres"...men hvordan? De 3 floating boxes skal vist også have et # i et af links-mulighederne...hvilket?
Er der en der kan lave en tforståelig "opskrift".....PS der går nogle dage inden jeg får tid til at tjekke evt. svar !
Avatar billede radisen Nybegynder
26. marts 2002 - 11:02 #1
Jeg kigger og kigger i postkassen - er jeg virkelig den eneste ene der har sat sig for at lave en hjemmeside i GoLive ?
Avatar billede radisen Nybegynder
08. april 2002 - 22:59 #2
Vil det hjælpe at kaste lidt flere points i grams ?
Avatar billede radisen Nybegynder
15. april 2002 - 11:42 #3
Okay - er der så nogen der kender nogen der er skrappe til GoLive ?