Avatar billede waffe Nybegynder
21. marts 2002 - 20:47 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Skal vi sige at dette er den aller sidste???

http://gameware.dk

Der ønskes
- Design
- Brugervenlighed
- Vurdering 13 skalaen..

Waffe
http://gameware.dk
Avatar billede jonas- Nybegynder
21. marts 2002 - 20:53 #1
1. Poll vinduet fylder kun halvdelen af det vindue den ligger i.
2. Det er svært at læse hvad der står i logoet.
3. Synes at det virker lidt underligt at der kommer en streg OVEN på linket når man klikker.
4. Svært at læse siden man er på oppe i nav command.
5. http://gameware.amok.dk/?C=3&do=news billeder, mindre kunne ikke gøre det?! :o)

Ellers synes jeg siden er udemærket, orange og sort matcher pænt godt sammen.
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2002 - 20:54 #2
kedelig - mørk - tom og trist...

umiddelbart virker siden jo, men den ser ret kedelig ud - desuden mangler der en del indhold for at trække brugere til

5-6@13
Avatar billede Chewie Novice
21. marts 2002 - 21:56 #4
Jeg giver den  7@13
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2002 - 21:57 #5
Her kan du oprette et spørgsmål på Eksperten. Husk at vælge den rigtige kategori og at spørgsmål kun må oprettes 1 gang.
Avatar billede waffe Nybegynder
22. marts 2002 - 08:23 #6
Hellere en gang for meget end en gang for lidt ikke sandt???
Avatar billede Chewie Novice
22. marts 2002 - 09:00 #7
Der tager du fejl... heller en gang for lidt end en gang for meget
Avatar billede waffe Nybegynder
22. marts 2002 - 09:36 #8
Men siden har ændret sig meget sin den første :D
http://www.eksperten.dk/spm/181523
læs svar og kik på siden...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. marts 2002 - 10:05 #9
<-- Design -->
Designet er da ok, jeg er ikke så vild med det hvilket skyldes flere ting.
(1) Det er for mørkt
(2) Farverne passer ikke sammen
(3) Hvorfor lave kasserne til venstre meget større end indholdet

Det er ok hvis farverne er så mørke, men jeg synes du skal finde nogle der passer bedre sammen. Jeg synes ikke at den orange farve passer til det resterende. Brug evt. http://www.colorschemer.com/online/
Kassen "poll" ser rigtig dum ud , med den sorte baggrund bag teksten.

<-- Brugervenlighed -->
Det er let at betjene menuen. Jeg savner et forside link.
Så savner jeg også noget tekst omkring siden på forsiden.
Synes at brugervenligheden på siden er ok, men hvis du laver ovenstående ting vil den være perfekt.

<-- Vurdering 13 skalaen -->
8@13
Avatar billede waffe Nybegynder
22. marts 2002 - 10:09 #10
Wuhu endelig et seriøst svar wuhu!!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. marts 2002 - 12:46 #11
waffe > Var det mit svar du mener der var seriøst?