Avatar billede brianfrisch Nybegynder
21. marts 2002 - 19:12 Der er 5 kommentarer

Software til Nikon coolpix 950 ?!

Hej.

Jeg sidder med skolens digital-kamera, og en elev har desværre smidt CD-rommen væk. Vi kan nu ikke hive billeder ud af kameraet, og softwaren der vist nok hedder "Nikon view" er ikke til at opspore på nettet, hvis den skal understøtte 950, hvilket den skal ;) !

Kan nogen hjælpe med dette ? Evt. sende mig en kopi af denne software.
Avatar billede disky Nybegynder
21. marts 2002 - 19:57 #1
Avatar billede disky Nybegynder
21. marts 2002 - 19:58 #2
det er lidt nemmere end at jeg skal sende dig mit :)

Forresten fedt kamera du har :) Har selv et
Avatar billede disky Nybegynder
21. marts 2002 - 19:59 #3
Avatar billede brianfrisch Nybegynder
21. marts 2002 - 20:14 #4
Requires a previously installed version of Nikon View v1.x, 2.x or 3.x. To obtain full versions on CD ROM, please contact your National Nikon office or authorised distributor.

Man skal have programmet installeret i forvejen. Har været derinde forbi.
Avatar billede disky Nybegynder
21. marts 2002 - 20:46 #5
doooh,

send mig din email til disky@hotmail.com så skal jeg grave mit frem